کد خبر 234580
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در جمع خانواده‌های داغدار حادثه تروریستی کرمان

حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در جمع خانواده‌های داغدار حادثه تروریستی کرمان

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان در جمع خانواده‌های داغدار و حادثه تروریستی این شهر حاضر شدند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان در جمع خانواده‌های داغدار و حادثه تروریستی این شهر حاضر شدند و ضمن ادای احترام به شهدای این اقدام تروریستی، صحبت‌های خانواده های شهدا را شنیدند و بر پیگیری قاطع با استفاده از همه ابزارهای نظارتی و قانونی تا مجازات همه عاملان این فاجعه تروریستی تاکید کردند.

اعضای هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان ماموریت خود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به سردار شهدای مقاومت و شهدای حادثه تروریستی مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با تعدادی از خانواده شهدای ترور کور چهارشنبه گذشته کرمان گفت‌وگو کردند.

همچنین در ادامه‌ تعدادی از اعضای کمیسیون نیز به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان از مجروحان حادثه تروریستی کرمان عیادت کردند و از نزدیک روند درمانی آنها را پیگیری و از نیاز های درمانی مجروحان در ادامه روند بستری مطلع شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha