کد خبر 234550
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

اهدای اعضای بدن یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۴ بیمار

اهدای اعضای بدن یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۴ بیمار

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از اهدای اعضای بدن یکی از شهدای حمله تروریستی کرمان به چند بیمار نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات،  اعضای بدن شهیده «فاطمه دهقان» که در جریان حمله تروریستی ۱۳ دی‌ماه در جوار حاج قاسم سلیمانی مجروح شده بود و بعد از چند روز به خیل شهدا پیوست، به چند بیمار نیازمند اهداء شد.

بابک یکتاپرست سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات اظهار کرد: با رضایت خانواده این شهیده والا مقام، ۴ عضو بدن این شهید به چهار بیمار زندگی دوباره خواهد بخشید.

وی بیان کرد: دو کلیه این شهیده بزرگوار به بیمارانی در کرمان پیوند زده می‌شود و قلب آن برای انجام عمل پیوند به یک بیمار به تهران منتقل می‌شود، همچنین کبد آن شهیده به شیراز خواهد رفت.

گفتنی است، محمود ممتحن برادر همسر فاطمه دهقان با بیان اینکه این شهیده و همسرشان از قبل به یکدیگر وکالت داده بودند، درصورتی‌که اتفاقی برای هرکدام رخ داد، برای اهداء عضو وکالت داشته باشند، اعلام کرد: پدر شهیده دهقان هم امروز پس از شنیدن خبر شهادت دخترشان، به این مساله رضایت دادند.

این خانواده از بعد از شهادت سردار دل‌ها هر سال به کرمان و زیارت حاج قاسم می‌آمدند که امسال توفیق شهادت نصیب ۲ عضو خانواده شده است. دختر ۲ ساله شهیده فاطمه دهقان نیز جزو مجروحان بود که امروز از آی‌سی‌یو بیمارستان باهنر، به بخش منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha