کد خبر 234489
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

تکذیب سقوط‌ «هواپیما ‌یا بالگرد» در ‌شیراز

تکذیب سقوط‌ «هواپیما ‌یا بالگرد» در ‌شیراز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که طبق پیگیری و اعلام مدیرکل فرودگاه‌های فارس سقوطی از هواپیما و یا بالگرد در آسمان شیراز رخ نداده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ غلامرضا غلامی، پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سقوط هواپیما در حوالی دریاچه بختگان اظهار داشت: طبق پیگیری از فرودگاه شیراز، علت انفجار مشخص نیست، اما ‌هواپیمای مسافربری و یا بالگردی سقوط نکرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه طبق اطلاعات اولیه ‌این انفجار مهیب ‌شاید انفجار ‌یک معدن باشد، افزود: برای بررسی بیشتر باید از پدافند پیگیری شود که اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

جباریان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته از طریق مجموعه نهادهای امنیتی و انتظامی و سازمان‌های متولی (‌اداره کل فرودگاه‌های استان فارس) تاکنون هیچ اخباری مبنی بر سقوط هواپیما و یا بالگرد در محدوده دریاچه بختگان گزارش نشده است.

وی گفت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته و رصد منطقه‌ای احتمالا شنیده شدن صدای مهیب توسط برخی از ساکنین محلی ناشی از شکسته شدن دیوار صوتی بوده است، اما با این وجود با توجه به گزارشات اخذ شده، به فرماندار شهرستان بختگان مأموریت داده شد تا موضوع به صورت میدانی بررسی کامل شود. در حال حاضر نیروهای امدادی و خدمات‌رسان ( هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی ) و نیروهای امنیتی و انتظامی در حال آماده‌باش کامل هستند و موضوع در حال بررسی دقیق است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha