کد خبر 234466
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

اسامی داوران حسینه معلی مشخص شد

اسامی داوران حسینه معلی مشخص شد

در اعیاد شعبانیه، حسینه معلی با حضور سیدمجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، سیدرضا نریمانی و نزار القطری به عنوان کارشناس و داور روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات، حسینیه معلی، برنامه‌ای که هر سال با شروع ماه محرم، صفر و شعبان برای عزاداری اهل بیت و  جشن و سرور به کارگردانی سعید ستودگان و تهیه کنندگی سید بشیر حسینی  روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.  گفته شده فصل پنجم برنامه حسینیه معلی  در اعیاد شعبانیه با حضور سیدمجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، سیدرضا نریمانی و نزار القطری به عنوان کارشناس و داور روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

 در ۴ فصل گذشته سیدمجید بنی‌فاطمه، مهدی رسولی، سعید حدادیان، حجت‌الاسلام مصطفی کرمی، احمد واعظی، مهدی سلحشور، محمد صمیمی، عبدالرضا هلالی و میثم مطیعی به عنوان کارشناس و داور حضور داشتند. نکته جالب این است که در تمام فصل‌های گذشته همواره مهدی رسولی به عنوان کارشناس و داور حضور داشت اما در فصل پنجم این مداح اهل بیت(ع) از جمع داوران و کارشناسان کنار رفته است.

مجری این فصل از حسینه معلی همچون فصل قبلی، بر عهده نجم‌الدین شریعتی است. برنامه حسینیه معلی در شبکه سوم سیما تلاش داشته است که به سنت‌های عزاداری و علاقه ایرانیان به ذوات مقدسه بپردازد و گوشه‌هایی از آن را به سبک و سیاق خود به تصویر بکشد.  این روزها گروه «حسینیه معلی» در حال آماده‌سازی برای آغاز دوباره برای ساخت ویژه‌های شعبانیه هستند. سعید ستودگان و همکارانش در پیش‌تولید سری جدید «حسینیه معلی» هستند تا برای ماه شعبان آماده شوند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha