کد خبر 234375
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷

در گفتگو با «حیات»:

جنایت تروریستی کرمان تاثیری بر اراده ملت ندارد

جنایت تروریستی کرمان تاثیری بر اراده ملت ندارد

دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت گفت: جنایت تروریستی کرمان و اعمال مذبوحانه دشمن نه‌تنها تزلزلی در اراده ملت به وجود نخواهد آورد، بلکه گام‌های ما را مستحکم‌تر خواهد کرد.

مجتبی ابطحی دبیر کل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین و دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات درباره حادثه تروریستی اخیر در کرمان گفت: یقینا این اعمال مذبوحانه نه‌تنها تزلزلی در اراده ملت به وجود نخواهد آورد بلکه گام‌های ما را مستحکم‌تر خواهد کرد؛ همانگونه که شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان یا شهادت شهید رجایی یا باهنر که در آن مرحله از مسیولیت بودند، یا ترور مقام معظم رهبری نتوانست ملت را از حرکت بازدارد.

وی در ادامه بیان کرد: همه میدانیم پیروزی ملت فلسطین و ملت‌های عدالت طلب با این جریانات تسریع می شود و اهداف بزرگتری محقق می شود. مکتب شهید سلیمانی برای دشمنان بسیار خطرناک است. آنان میخواهند جوانان ما از این مکتب فاصله بگیرند. ماندن ملتهای ما در کنار افکار و آرمانهای مکتب حاج قاسم برای دشمن ناخوشایند است و زمانی که می بینند همچنان ملت ما پای کار انقلاب ایستاده اند مایوس شده و اینگونه انتقام میگیرند. 

دستیار ویژه وزیر کشور در امور فلسطین و محور مقاومت افزود: نقش موثر سردار سلیمانی یعنی طوفان الاقصی و مردان مبارز فلسطینی و همچنین مردان مبارز و با اراده ای که در یمن، عراق و سوریه ایستادگی و مبارزه کردند، نشان از تاثیر حاج قاسم سلیمانی بر منطقه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha