کد خبر 234365
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷

ضرورت توجه متولیان استانی به جاده های مواصلاتی بردسکن

ضرورت توجه متولیان استانی به جاده های مواصلاتی بردسکن

فرماندار بردسکن گفت: کم کاری و عدم توجه متولیان امر به محورهای مواصلاتی بردسکن عامل آمار بالای تصادفات در جاده های این شهرستان است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ علی دهقان زاده امشب در نشست خبری، با انتقاد از بی توجهی متولیان استانی به محورهای مواصلاتی بردسکن، اظهار کرد: علیرغم پیگیری های صورت گرفته اما تا کنون فقط شاهد قول های تکراری بوده ایم.

وی با اشاره به طولانی شدن زمان روکش آسفالت برای حدود 35 کیلومتر در محور بردسکن به سبزوار، تصریح کرد: متاسفانه این مهم بیش از 5 ماه به تعویق افتاده است.

فرماندار بردسکن با  بیان اینکه اهتمام جدی در استان برای  توجه به محورهای بردسکن دیده نمی شود، افزود: جاده بردسکن به کاشمر و شادمهر با توجه به ترددهای زیاد کشش این همه خودرو را ندارد لذا باید اولویت استان بر اجرای دوبانده کردن این محور قرار گیرد.

دهقان زاده به تردد روزانه 5 تا 7 هزار خودرو در محور سبزوار به بردسکن اشاره و اظهار کرد: بردسکن درحال حاضر دارای محورهای  بردسکن به سبزوار ، بردسکن به گناباد، بردسکن به مشهد وبردسکن به طبس و در حقیقت بردسکن همجوار با دو استان و ارتباط هشت استان  قراردارد که روزانه با توجه به این حجم از ترافیک جاده ای،  هیچ راهی جز  یک طرفه کردن نیست.

وی توجه به محورهای این شهرستان را مطالبه جدی مردم از  مسئولان استانی عنوان کرد و خواستار تسریع در آغاز عملیات اجرایی این محورها شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha