کد خبر 234348
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

پیام تسلیت معاون پرستاری وزارت بهداشت در پی شهادت یک‌پرستار در حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت معاون پرستاری وزارت بهداشت در پی شهادت یک‌پرستار در حادثه تروریستی کرمان

معاون پرستاری وزارت بهداشت در پیامی شهادت زهرا برهان نژاد، پرستار بیمارستان امام علی(ع) در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ متن پیام دکتر عباس عبادی به شرح زیر است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر، خبر شهادت پرستار مدافع سلامت، سرکار خانم زهرا برهان نژاد، همکار ارزشمند پرستار بیمارستان امام علی(ع) شهرستان زرند در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را دریافت کردم.  

شهید برهان نژاد در سالروز شهادت سرداردلها، خدمات درمانی و مراقبتی به زائران سپهبد حاج قاسم سلیمانی ارایه می کرد. این حادثه ناگوار، بار دیگر عمق فداکاری و ایثار مدافعان سلامت را در دفاع از جان مردم را به نمایش گذاشت. 

اینجانب، حادثه تروریستی که منجر به شهادت این همکار عزیز و تعدادی از هموطنان شریف و جراحت تعدادی از مردم بیگناه در گلزار شهدای کرمان شد را به شدت محکوم میکنم. این حادثه ناجوانمردانه و بزدلانه، نشان داد که دشمنان اسلام و ایران، از هیچ جنایتی برای ضربه زدن به ملت ایران فروگذار نمی کنند.

شهادت همکار پرستار و شهدای عزیز را به خانواده های محترم ایشان، مردم شریف ایران و ملت بزرگ اسلام به ویژه جامعه بزرگ پرستاری تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگانشان صبر و اجر مسئلت داریم.

ملت ایران، همواره در برابر این اقدامات تروریستی، ایستادگی خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که دشمنان، به اهداف شوم خود دست یابند.

دکتر عباس عبادی

معاون پرستاری وزارت بهداشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha