کد خبر 234258
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص اقدام تروریستی کرمان

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خصوص اقدام تروریستی کرمان

اقدام تروریستی دشمنان ، نشانه ای دیگر دال بر توحش و دنائت ذاتی و در عین حال استیصال و شکست آنها در برابر امواج خروشان آگاهی و استقامت ملت شریف ایران در برابر جریان سلطه و زور است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ این سازمان  در خصوص اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در گلزار شهدای کرمان، موجبات تالم و تاثر ملت شریف ایران را فراهم ساخت و دلدادگان گفتمان مقاومت را در سرتاسر جهان داغدار کرد. دشمنان کوردل امنیت منطقه و ایران که این روزها در وحشت و تب و تاب ناشی از شکست رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی به سر می برند، انتقام این شکست سهمگین را از انسانهای آزاده و پاکدلی گرفتند که به شوق تجدید بیعت با سید الشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی گرد هم آمده بودند. 

اقدام تروریستی دشمنان ، نشانه ای دیگر دال بر توحش و دنائت ذاتی و در عین حال استیصال و شکست آنها در برابر امواج خروشان آگاهی و استقامت ملت شریف ایران در برابر جریان سلطه و زور است. حادثه تروریستی اخیر، در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار و قهرمانی رخ داد که در مسیر مبارزه با تروریسم صهیونیستی -آمریکایی در منطقه از هیچ گونه مجاهدت و ایثاری دریغ نورزید و در نهایت ثمره این تلاش را با شهادت در راه خدا دریافت کرد. بدون شک خون پاک شهدای حادثه تروریستی کرمان، موجب تثبیت این جریان آزادیخواهانه و الهی و مولد انسجام ملی و منطقه ای در مواجهه با دشمنان قسم خورده امنیت ایران و جهان اسلام خواهد شد. 

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی ، به بازماندگان داغدار شهدا و همه ملت ایران تسلیت می‌گوید و برای سایر آسیب‌دیدگان و مصدومان، طلب عافیت و سلامتی دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha