کد خبر 234186
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

وزیر کشور:

پاسخ کوبنده و قاطع به جنایتکاران خواهیم داد/ اوضاع در کرمان عادی است + فیلم

پاسخ کوبنده و قاطع به جنایتکاران خواهیم داد/ اوضاع در کرمان عادی است + فیلم

وزیر کشور از احتمال افزایش شهدای حادثه تروریستی کرمان به بیش از 100 نفر خبر داد و گفت: در کوتاه‌مدت پاسخ کوبنده و قاطع به جنایتکاران خواهیم داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با شبکه خبر، در خصوص اتفاق تروریستی کرمان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: ساعت 15 ظهر اولین انفجار رخ می‌دهد و هنگامی که باقی زائران به کمک مصدومان می‌آید، انفجار دوم در ساعت 15:20 رخ داده و تعدادی دیگر از افراد در حادثه دوم دچار حادثه می‌شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیروهای انتظامی و امنیتی است و آرامش برقرار است، افزود: این توطئه جدید ادامه همان توطئه هایی بود که این افراد مدتها به دنبال آن بودند و در مراسمات مختلف سعی در رسیدن به اعمال شوم خود بودند.

وزیر کشور اضافه کرد: افرادی که این جنایات را رقم زدند منتظر پاسخ کوبنده و قاطع دستگاه های امنیتی و انتظامی ایران باشند و این افراد بدانند که سیلی محکمی می‌خورند.

وی با اشاره به اینکه این جنایت علیه افرادی شد که به دنبال عشق خود و اسطوره مقاومتشان یعنی حاج قاسم بودند، بیان کرد: علت و نحوه انفجار در حال بررسی است و هنگامی که قطعی شد به استحضار مردم می‌رسانیم.

ادامه دارد....

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha