کد خبر 234141
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

در گفتگو با حیات مطرح شد؛

بودجه 1403 قبل از عید به تصویب می‌رسد؟

بودجه 1403 قبل از عید به تصویب می‌رسد؟

معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور گفت: چنانچه بررسی ها تا ۱۱ اسفند به تمام نرسد، پس از انتخابات فرصت باقی است تا بررسی بودجه به اتمام برسد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، اظهار کرد: بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، تقدیم بودجه سال آینده در دو مرحله تقدیم می شود. مرحله اول که  کلیات و تبصره هاست، و بیشتر بر منابع درآمد متمرکز است که سقف آن تعیین شده است البته تا قبل از اینکه نمایندگان مجلس درگیر مسائل انتخاباتی شوند منوط به اینکه تعداد پیشنهادات زیاد نباشد رسیدگی ها به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اینکه مرحله اول به اتمام رسید مرحله دوم که آمار و ارقام و جداول است بررسی که شود چنانچه بررسی ها تا ۱۱ اسفند به تمام نرسد، پس از انتخابات فرصت باقی است تا بررسی بودجه به اتمام برسد.

حسینی با اشاره به اینکه در برخی سال ها تا شب نوروز نمایندگان مشغول بررسی بودجه سال آینده بودند افزود: در گذشته بودجه در صحن مجلس مطرح نمیشده و فقط در کمیسیون بررسی میشد.  امیدواریم تا پایان سال جاری وضعیت بودجه مشخص و تعیین شود و در آغاز سال آینده دچار مشکلی نشده همچنین نیازی نباشد که بودجه دو دوازدهم شود. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان گفت: رئیس محترم مجلس تاکیدی زیادی بر این موضوع داشتند که کار به تاخیر نیفتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha