کد خبر 234111
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵

در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

فروش اینترنتی دارو غیر قانونی است/ چای‌های عرضه شده در بازار تایید شده‌اند

فروش اینترنتی دارو غیر قانونی است/ چای‌های عرضه شده در بازار تایید شده‌اند

رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد که فروش اینترنتی دارو از طریق سکوهای اینترنتی غیر قانونی بوده و سازمان غذا و دارو هیچ مجوزی را در این خصوص صادر نکرده است.

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، اظهار کرد: سازمان غذا و دارو در حال تدوین دستورالعمل دارورسانی به درب منزل است تا فروش اینترنتی دارو تحت کنترل بوده و این اقدام قابلیت نظارت را داشته باشد. البته تدوین دستورالعمل دارورسانی به درب منزل با کمک وزارت ارتباطات و متخصصان این حوزه انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: تا به این لحظه فروش اینترنتی دارو از طریق سکوهای اینترنتی غیر قانونی بوده و سازمان غذا و دارو هیچ مجوزی را در این خصوص صادر نکرده است.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه چای‌هایی که در بازار عرضه شده‌اند، پس از انجام نمونه برداری و انجام آزمایش‌های لازم مورد تایید قرار گرفته، تاکید کرد: چای و مواد غذایی که در گمرک انبار شده‌اند؛ بخش زیادی از آن‌ها تایید شده و قسمت‌هایی که مشکل داشته، مرجوع خواهند شد.

محمدی همچنین گفت: مواد غذایی وارداتی در گمرک، در صورت عدم تایید پس از مرجوع شدن درباره آن‌ها به مراجع قضائی اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha