کد خبر 234104
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

سیدصالحی در گفتگو با «حیات»:

به مورایس حق می‌دهم نسبت به شرایط معترض باشد

به مورایس حق می‌دهم نسبت به شرایط معترض باشد

پیشکسوت سپاهان در مورد وضعیت این تیم و استعفای مورایس از هدایت طلایی پوشان صحبت کرد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص استعفای مورایس از هدایت سپاهان اظهار داشت: ببینید اگر از بیرون به این موضوع نگاه کنیم شاید بتوان از آقای مورایس ایراد گرفت که چرا عجولانه و احساساتی تصمیم گرفته و برخورد کرده است ولی خب باید این را در نظر بگیریم ایشان اعتبار فوتبالی خودش را وسط گذاشته و هدایت سپاهان را بر عهده گرفته است و وقتی مسائل و مشکلاتی وجود دارد که روی بعد فنی مسابقات سایه می‌اندازد یک جایی آدم به آخر خط می‌رسد. اشتباهات داوری در فوتبال ایران بیش از حد نرمال است. بخشی از آنها به ضعف آموزش و تربیت استعدادهای داوری بر می‌گردد و بخشی از آن هم تاخیر در ورود تکنولوژی‌های کمک کننده. درست است که داورها انسان هستند و حق اشتباه دارند ولی یک باشگاه هم میلیاردها هزینه کرده برای موفقیت و با یک سوت سرنوشت قهرمانی یک فصل عوض می‌شود. به هر جهت باید فکری برای ارتقای سطح داوری در فوتبال ایران صورت بگیرد.

وی افزود: خوشبختانه اینطور شنیدم که مشکل آقای مورایس برطرف شده و قرار نیست جدا شوند. من سبک و سیاق کار ایشان را دوست دارم و مربی شناخته شده و کارنامه‌داری هم هست. تیم خوبی هم در سپاهان ساخته و این را هم که می‌گویند به خاطر هزینه زیاد و خرید ستاره تیمش قدرتمند شده را قبول ندارم. درست است سپاهان ستاره‌های زیادی دارد ولی در کنارش بازیکنان جوان پرورش داده است و چند پدیده به فوتبال ایران معرفی کرده که به پیراهن تیم ملی هم رسیدند. امیدوارم مورایس نه تنها تا پایا نفصل بلکه تا چند سال در سپاهان بماند و یک تیم خوب برای آینده پرورش دهد.

وی درباره تقابل سپاهان مقابل الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این بدترین قرعه بود اما تیمی که بخواهد در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد، باید بتواند با کیفیت خوبی به میدان برود. عربستان به دنبال ارتقاء لیگ خودش است و الهلال هم با اقتدار در صدر جدول قرارداد که این کار را برای سپاهان سخت می‌کند. البته ایرانی‌ها همیشه مقابل عربستانی‌ها کیفیت لازم را از خود نشان می‌دهند. الهلال تیمی است که به دلیل اعتمادبه‌نفس بالا، باز بازی می‌کند و این مساله می‌تواند به تیم ما کمک کند. امیدوارم سپاهان بتواند با همه داشته‌هایش و انگیزه لازم به مصاف الهلال برود. دیدید که نساجی با آن تیم چگونه مقابل الهلال بازی کرد. پارسال فولاد می‌توانست الهلال را شکست دهد و کم‌تجربگی کرد اما حالا سپاهان تیم باتجربه‌ای دارد. من دَه دوره آسیایی بازی کردم و می‌دانم می‌شود تیم‌های عربستانی را شکست داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha