کد خبر 234085
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

کاوه رضایی در یک قدمی بازگشت به استقلال

کاوه رضایی در یک قدمی بازگشت به استقلال

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در یک قدمی بازگشت سه باره به ترکیب این تیم است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال در پنجره زمستانی فوتبال به دنبال تقویت خودش به واسطه جذب بازیکنان مد نظر جواد نکونام است و طبق گفته مسئولان باشگاه 4 تا 5 بازیکن بر اساس نظر سرمربی این تیم جذب خواهند شد و مذاکرات در این خصوص شروع شده است.

یکی از پست‌هایی که در آن استقلال نیاز به تقویت دارد خط حمله است و جواد نکونام در نظر دارد تا با جذب مهاجم وضعیت بهتری از این لحاظ در نیم فصل دوم برای تیمش فراهم کند و گزینه او برای این پست یک بازیکن نام آشناست. کاوه رضایی، مهاجم تیم فوتبال سپاهان گزینه‌ای است که به احتمال فراوان در نیم فصل دوم برای استقلال بازی می‌کند.

رضایی فصل گذشته در آستانه انتقال به استقلال بود ولی این باشگاه نتوانست لیست خود را به موقع برای جذب او خالی کند و از همین رو به ناچار راه تبریز و تراکتور شد ولی با استناد به بندی در قراردادش نیم فصل سعی داشت از این تیم جدا شده و به جمع آبی‌پوشان بازگردد که در این امر هم موفق نبود و یک نیم فصل بیرون نشست تا ابتدای فصل جاری با نظر مورایس جذب سپاهان شود.

رضایی در سپاهان فرصت آنچنانی برای بازی پیدا نکرده و اولویت مورایس در خط حمله با شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر است و از طرفی عبور باشگاه از سقف بودجه قانونی فدراسیون باعث شده طلایی پوشان ناچار به بیرون گذاشتن سه بازیکن و مازاد اعلام کردن آنها شوند تا در هزینه‌هایشان صرفه جویی شود و یکی از این نفرات کاوه رضایی است.

بدین ترتیب و با توجه به عدم تمایل باشگاه سپاهان برای حفظ رضایی، بعید است استقلال کار سختی در توافق و جذب این بازیکن داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha