کد خبر 234044
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

شلیک ۱۰ موشک از لبنان به سوی اراضی اشغالی

شلیک ۱۰ موشک از لبنان به سوی اراضی اشغالی

منابع خبری از شلیک ۱۰ موشک از خاک لبنان به سوی اراضی اشغالی از یک سو و حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک یارون در جنوب لبنان از سوی دیگر خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از الجزیره، موضع صهیونیستی «سماقه» در تپه‌های کفرشوبا اشغالی با ۱۰ موشک از سمت لبنان هدف گرفته شد.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی «برکه ریشا» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و به این موضع و نظامیان صهیونیست حاضر در آن آسیب زده است.

علاوه بر این خبرنگار المیادین گزارش داد که شهرک صهیونیستی «عرب العرامشه» با موشک هدف گرفته شده است.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که آژیر هشدار در این شهرک صهیونیستی و شهرک صهیونیستی «مسکاف عام» به صدا درآمده است.

از سوی دیگر یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی شهرک یارون در جنوب لبنان را با ۲ موشک هدف قرار داد.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان «زرعیت» و مقر فرماندهی ۹۱ دشمن صهیونیستی در «ایلیت» واقع در شرق «صفد» را هدف قرار داده و چندین نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است. حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی با پهپاد انتحاری و به صورت دقیق انجام شده است.

همچنین یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک مارون الراس در بخش مرکزی نوار مرزی جنوب لبنان را هدف قرار داد. توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک‌های عیترون، علما الشعب، الضهیره و طیرحرفا در بخش غربی نوار مرزی جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha