کد خبر 233968
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با «حیات»:

استعفاهای گل‌محمدی دیگر خسته کننده شده است

استعفاهای گل‌محمدی دیگر خسته کننده شده است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: واقعاً در مورد تساوی مقابل مس رفسنجان نمی‌شود حرفی زد و چه تحلیلی بخواهم از بازی داشته باشم؟ تیمی که 5 بازی قبلی خودش را شکست خورده هم می‌آید از پرسپولیس امتیاز می‌گیرد. من برای مس رفسنجان احترام قائلم ولی وضعیت این تیم در بازی‌های قبل را ببینید. اگر پرسپولیس نخواهد این بازی‌ها را ببرد پس در کدام بازی‌ها می‌خواهد امتیاز بگیرد؟ چیزی هم یاد گرفته‌اند که هر بازی داوری را بهانه می‌کنند. داور اشتباه کرد درست ولی شما دربی را می‌توانی به داوری ربط دهی، مقابل تیمی مثل مس نباید حرف از داوری باشد. مس دو شکست 4 گله در بازی‌های قبلش داشته است. شما هم 4 گل می‌زدید دوتایش را داور نمی‌گرفت و باز هم برنده می‌شدید.

وی افزود: قبول دارم اشتباهات داوری زیاد است و در این بازی هم به ضرر پرسپولیس شد ولی نباید ضعف فنی را هم در سایه قرار دهیم و از یاد ببریم. تیم مشکلات فنی زیادی دارد و کسی به آنها اشاره نمی‌کند. ما هم به عنوان دلسوز اگر حرفی می‌زنیم به آنها بر می‌خورد و فکر می‌کنند با آنها دشمنی داریم. مگر دلسوزتر از من برای پرسپولیس وجود دارد؟

پیشکسوت فوتبال در واکنش به استعفای گل‌محمدی گفت: این موضوع دیگر خسته کننده شده است. گل‌محمدی 3 سال در استقلال بوده و 30 بار استعفا داده است و هر بار رد می‌شود. مگر مسخره بازی است. اگر تو واقعاً می‌خواهی استعفا بدهی چرا می‌مانی؟ کسی که واقعاً بخواهد برود نمی‌توانند جلوی او را بگیرند. با این وضعیت شأن پرسپولیس هم زیر سوال می‌رود. من دوستانه به گل محمدی گفتم از تیم برود و هم به خودش استراحت بدهد و یک ریکاوری کند و به دنیای مربیگری برگردد و هم اجازه دهد پرسپولیس نام جدیدی را تجربه کند و فضای جدیدی در این تیم ایجاد شود. من در نیم فصل اول بازی خوب از پرسپولیس به ندرت دیدم و حتی بازی‌های را هم که برده جذاب نبودند. تیم حرفی برای گفتن ندارد و همه بازی‌ها یا مساوی می‌شود و یا بردهای ناپلئونی می‌آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha