کد خبر 233921
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

صنایع خراسان شمالی نیازمند جذب نیروی کار ماهر بومی هستند

صنایع خراسان شمالی نیازمند جذب نیروی کار ماهر بومی هستند

معاون استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه باید دغدغه همیشگی مدیران حوزه تعلیم و تربیت، تربیت کادر ماهر و مورد نیاز بازار کار باشد، گفت: صنایع خراسان شمالی نیازمند جذب نیروی کار ماهر بومی هستند.

به گزارش گروه استان‌هاس حیات؛ مهدی رشیدی امروز در نشست هماهنگی ساخت 10 هنرستان در مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: با استفاده از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی 10 هنرستان جدید در استان خراسان شمالی ساخته می‌شود. مهم‌ترین اولویت برای ساخت هنرستان‌ها ایجاد مراکز مرتبط با صنایع است. این موضوع در برنامه هفتم و ششم توسعه نیز مورد توجه بوده همه مدیران استان به آن اهتمام داشته باشند.

وی آموزش نیروی کار با مهارت را مهم‌ترین نیاز استان دانست و گفت: باید دغدغه همیشگی مدیران حوزه تعلیم و تربیت تربیت کادر ماهر و مورد نیاز بازار کار باشد. آموزش‌های مهارتی در این زمینه بسیار اولویت دارد. صنایع استان به شدت به دنبال جذب نیروی کار ماهر هستند و اگر در نیروی کار در هنرستان‌های استان تربیت شود می‌توانیم چرخه تحصیل تا تولید را به خوبی تکمیل کنیم.

معاون استاندار خراسان شمالی افزود: زمین مورد نیاز هنرستان توسط آموزش و پرورش و جانمایی شده و نقشه و کار ساخت با نوسازی مدارس استان خراسان شمالی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha