کد خبر 233895
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

هفته پانزدهم لیگ برتر؛

هت‌تریک شکست، قهرمانی را از سپاهان گرفت/ هدیه نصف جام به تهرانی‌ها

هت‌تریک شکست، قهرمانی را از سپاهان گرفت/ هدیه نصف جام به تهرانی‌ها

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر، سومین شکست متوالی خود در این مسابقات را در زمین شمس آذر قزوین تجربه کرد تا به‌راحتی عنوان قهرمانی نیم فصل را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم‌ فوتبال شمس آذر قزوین از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور میزبان سپاهان اصفهان بود که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. تک گل این بازی را رحمان جعفری در دقیقه ۶ به ثمر رساند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم شمس آذر بارها تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما واکنش‌های پیام نیازمند و بی‌دقتی مهاجمان تیم میزبان باعث شد قفل دروازه سپاهان تنها یک بار باز شود. همچنین سپاهانی‌ها هم موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی داشتند اما از آنها به‌خوبی استفاده نکردند. البته در مهمترین صحنه این بازی، در دقیقه ۳+۹۰ رضا اسدی بازیکن سپاهان دروازه شمس آذر را باز کرد اما با بالارفتن پرچم کمک داور، این گل به نشانه آفساید مردود اعلام شد؛ اتفاقی که با اعتراض شدید سپاهانی‌ها همراه بود.

قضاوت این دیدار پرحاشیه بر عهده حمید حاج‌ملک بود. در این مسابقه، ژوزه مورایس سرمربی سپاهان به دلیل اعتراض به عملکرد داور مسابقه در دقیقه ۸۵ با دریافت کارت زرد دوم، از کنار زمین اخراج شد. در واپسین دقایق مسابقه هم سرپرست سپاهان به دلیل اعتراض‌های بسیار در کنار زمین، توسط داور اخراج شد.

این سومین باخت متوالی سپاهان در نیم فصل نخست لیگ برتر بود و باعث این تیم در عدد 31 امتیاز باقی مانده و فرصت قهرمانی در نیم فصل را از دست دهد. شاگردان اصفهانی مورایس روز هفتم دی‌ماه در دیدار معوقه از هفته ششم در زمین گل‌گهر با نتیجه 3 بر یک شکست خورده بودند و روز سوم دی‌ماه هم در خانه با یک گل بازی را به مهمان خود آلومینیوم اراک واگذار کرده بودند که این سومین باخت متوالی آنها در دیدارهای اخیر بود. شمس آذر هم با این پیروزی خانگی، با 20 امتیاز در رده نهم جدول باقی‌ماند.

ترکیب شمس آذر
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی ۰(مصطفی احمدی-'۸۴)، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح(فراز امامعلی-'۶۷)، امیرمحمد نسایی، علی‌اصغر اعرابی، رحمان جعفری(عیسی مرادی-'۶۷).
سرمربی: سعید دقیقی

هت‌تریک شکست، قهرمانی را از سپاهان گرفت/ هدیه نصف جام به تهرانی‌ها

ترکیب سپاهان
پیام نیازمند، رضا اسدی، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، شهریار مغانلو و رضا شکاری(عیسی آل کثیر-'۷۴).

هت‌تریک شکست، قهرمانی را از سپاهان گرفت/ هدیه نصف جام به تهرانی‌ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha