کد خبر 233849
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

خزعلی مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از برنامه‌های دولت برای بانوان تاثیرگذار

آخرین جزئیات از برنامه‌های دولت برای بانوان تاثیرگذار

معاون رئیس جمهور در امور زنان ‌وخانواده گفت: مادران شهدا نمونه کامل تاثیر گذاری هستند و ما برنامه هایی را برای بانوان تاثیر گذار در حوزه های مختلف خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان ‌وخانواده در آیین تجلیل از مادران شهدای دارالمومنین تهران که صبح امروز ۱۱ دی ماه با حضور نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران و یزدی شهردار منطقه ۱۴ و به همت شهرداری این منطقه برگزار شد با بیان اینکه امید است هرچه زودتر شاهد پیروزی مسلمان فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی باشیم اظهار کرد: مادران شهدا پاره‌ی تن خود را دادند و جانانه ایستادند، مادران شهدا بعد از سال‌ها که فرزندان خود را بزرگ و تربیت کردند آن‌ها را در راه خدا هدیه دادند.

وی با بیان اینکه مادران شهدا باید قدر این رحمتی که خداوند برای آن‌ها فرستاده را بدانند گفت: مادران شهدا نمونه کامل تاثیر گذاری هستند و ما برنامه هایی را برای بانوان تاثیر گذار در حوزه های مختلف خواهیم داشت.

خزعلی با اشاره به لزوم تربیت درست فرزندان در جامعه بیان کرد: تربیت فرزند موضوع  بسیار مهمی در جامعه است و مادران شهدا نمونه‌ بارزی در این زمینه هستند که فرزندانی را تربیت و جان و جانان خود را در این مسیر دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha