کد خبر 233841
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

پیام سردار ‌رادان به خانواده‌های شهدا

پیام سردار ‌رادان به خانواده‌های شهدا

فرماندهی کل نیروی انتظامی در آستانه پنجمین یادواره شهدای فراجا طی پیامی به خانواده های شهدا گفت: به حول قوه الهی تا آخر بر عهد خویش با شهدا استوار خواهیم بود و پرچمی که از شهیدان به دست ما رسیده است را بر فراز قله عزت و اقتدار خواهیم رساند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سردار رادان طی پیامی خطاب به خانواده‌های شهدا در پنجمین یادواره شهدای فراجا گفت: توفیق وفا به پیمانی که هر یک از ما با پروردگار خویش بسته‌ایم نیازمند صداقت و استقامتی است که تنها از مردان خدا انتظار می‌رود، مردانی که بر پیمان خویش استوار مانده‌اند تا هنگامی که موفق به دیدار معشوق و محبوب خود شدند، گروهی نیز که توفیق شهادت را نداشتند اگر منتظر فرج باشند و در منش خویش تغییری راه ندهند در همان حلقه نورانی هستند دیر یا زود به یاران خویش ملحق می‌شوند.

وی بیان داشت: یاد گذشته از بهترین توشه‌ها برای پیموندن این راه پرخطر است، بنابراین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا پیش از آنکه خدمت به آن عزیزان باشد خدمت به خود ما و جامعه بشری است.

فرماندهی کل نیروی انتظامی گفت: در کاروان همه شهیدان انقلاب اسلامی شهدای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله شهدای فراجا بر ما حق جداگانه ای دارند، آنان که توفیق همسنگری با آنان را داشتیم و امید که تا اخر نیز همسفرشان باشیم.

وی افزود: باید از همه دست اندرکاران برگزاری پنجمین یادواره شهدا یگان‌های ویژه فراجا صمیمانه سپاسگزاری نمایم که این فرصت را فراهم کردند تا از سرچشمه زلال یاد آنان سیراب شویم و برای اینده خود توشه‌ای برگیریم.

سردار رادان ادامه داد: به روح شهدا درود می‌فرستم و به خانواده‌های آن‌ها اطمینان می‌دهم که یکایک فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این سازمان عظیم انقلابی و مؤمن به حول قوه الهی تا اخر بر عهد خویش استوار خواهد بود و پرچمی که از شهیدان به دست ما رسیده است را بر فراز قله عزت و اقتدار خواهیم رساند. امید است خانواده شهدا ما را از دعای خیر خود محروم نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha