کد خبر 233817
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

رئیس سازمان نوسازی مدارس خبر داد:

اضافه شدن ۱۵ هزار کلاس درس از سال گذشته تاکنون

اضافه شدن ۱۵ هزار کلاس درس از سال گذشته تاکنون

رئیس سازمان نوسازی مدارس با بیان اینکه دانش آموزان پاک‌ترین افراد در خلقت هستند، از سال گذشته تاکنون ۱۵ هزار کلاس درس اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی مدارس، در نشستی که صبح امروز 11 دی‌ماه و به‌مناسبت گرامیداشت مقام زن، در سالن جلسات سازمان نوسازی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر می‌خواهیم از گردنه‌ مشکلات عبور کنیم، باید به آموزش و پرورش توجه کنیم. برای تربیت دانش آموزان به فضای مناسب نیازمند هستیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پاک‌ترین افراد در خلقت هستند چرا که آموزش می‌بینند و درس می‌خوانند، ادامه داد: از سال گذشته تاکنون ۱۵ هزار کلاس درس اضافه شده است.

رئیس نوسازی مدارس اضافه کرد: مدارس کشور باید به گونه‌ای گسترش یابند که دانشگاه‌ها آزمایش خود را با تجهیزات آن انجام دهند.

وی در خصوص مقام زن اظهار کرد: زن نبض جامعه و خلقت است. دشمنان بیشتر زنان کشور در دبستان‌ها کار تعلیم و تربیت را انجام می‌دهند.

خان محمدی با اشاره به تقارن سالگرد شهادت حاج قاسم با سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، تصریح کرد: هر زمان که عرصه به حاج قاسم تنگ می‌شد، به حضرت زهرا متوسل می‌کردند. سردار هرچه که در این جهان داشت، از دعای مادرش بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی با نام  حاج قاسم ساخته و تحویل دانش آموزان داده شد.

در بخش دیگر این برنامه قفلی، رئیس جامعه خیرین مدرساز با بیان اینکه بیشتر مادران روی پسرا و پدران روی دخترها تاثیر می‌گذارند، اظهار کرد: بانوان کشور ۲۵ درصد مدارس خیریه را می‌سازند و در ۹۰ درصد ساخت مدارس مشارکت دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha