کد خبر 233743
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

تظاهرات همبستگی با غزه در آمریکا، ژاپن، کانادا و آلمان

تظاهرات همبستگی با غزه در آمریکا، ژاپن، کانادا و آلمان

تظاهرات‌های باشکوه همبستگی با مردم مظلوم غزه در آمریکا، ژاپن، کانادا، آلمان و سوئد امروز برگزار شد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از الجزیره، تظاهرات حمایت از مردم مظلوم غزه امروز یکشنبه در مونترال کانادا برگزار شد.

بر اساس اعلام این رسانه، ساکنان شهر مونترال کانادا با برپایی تظاهراتی گسترده ضمن اعلام همبستگی با مردم غزه تاکید کردند امسال به خاطر غزه خبری از جشن کریسمس نخواهد بود.

تظاهرکنندگان خواستار توقف فوری جنگ و کشتار فلسطینیان در نوار غزه شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، تظاهرات همبستگی با مردم مظلوم غزه در شهرهای مختلف آلمان از جمله مایتنس نیز امروز با حضور گسترده مردم این کشور برگزار شد.

در خبری مرتبط، مردم ژاپن هم امروز با برپایی تظاهراتی مقابل سفارت آمریکا در توکیو، با مردم غزه اعلام همبستگی کردند و به نشانه اعتراض به حمایت‌ های واشنگتن از صهیونیست‌ های اشغالگر کفش‌ های خود را به دست گرفتند.

همچنین، کودکان آمریکایی با برپایی تظاهراتی در نیویورک ضمن اعلام همبستگی با کودکان غزه، حمایت‌ های واشنگتن از کودک‌ کشی و نسل‌ کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

مردم در دوبلین واقع در ایرلند هم امروز یکشنبه به خیابان ها آمده و علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه تظاهرات برگزار کردند. آن ها از جهانیان خواستند تا برای توقف ماشین کشتار صهیونیست ها فعالان وارد عمل شوند.

از سوی دیگر، مالمو در کشور سوئد هم شاهد حضور مردم این کشور در تظاهرات اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha