کد خبر 233677
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

دومین نمایشگاه «رصتا» افتتاح شد

دومین نمایشگاه «رصتا» افتتاح شد

افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی «رصتا» صبح امروز یکشنبه ۱۰ دی‌ با حضور پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولان و پلتفرم‌های حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ دومین نمایشگاه ملی رصتا با حضور پیمان جبلی رئیس صداوسیما، سعید مقیسه رئیس ساترا و جمعی از مسئولان و پلتفرم‌ها افتتاح و رسما کار خود را آغاز کرد.

آخرین آمار ثبت نام سکوهای دارای از مجوز از ساترا بیانگر افزایش تقریبا دو برابری میزان مشارکت رسانه‌های فراگیر در این نمایشگاه است و تاکنون ۱۵۱ رسانه دارای مجوز از ساترا برای شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و علاوه بر این برخی اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت و سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات به رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در این نمایشگاه حضور دارند.

نخستین مجمع «رصتا» با حضور اعضای مجمع روز یکشنبه ۱۰ دی‌ امسال در دومین نمایشگاه برگزار خواهد شد و مسائل مهمی از جمله گزارش عملکرد امسال سال و برنامه‌های آتی مجمع بحث و بررسی خواهند شد.

همگرایی و هم‌افزایی بین فعالان، ذی‌نفعان و حمایت‌کنندگان صوت‌و تصویر فراگیر، ایجاد فرصت برای توسعه هدفمند سکوهای صوت‌و تصویر فراگیر و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فعالان زنجیره ارزش آفرینی رسانه‌ها و همچنین بازایابی و عرضه اقتصادی تولیدات به نفع تولیدکنندگان و مشاغل ذیربط از جمله اهداف و دستاوردهای این نمایشگاه به‌عنوان مهمترین رویداد بزرگ ملی در حوزه نمایش خانگی و صوت و تصویر فراگیر به شمار می‌رود.

این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ برای بازدید عموم پابرجاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha