کد خبر 233676
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

جدول قیمت محصولات سایپا منتشر شد

جدول قیمت محصولات سایپا منتشر شد

لیست قیمت محصولات سایپا در دی ماه ۱۴۰۲ در حالی منتشر شد که قیمت خودروی جدید سایپا در این لیست اعلام شده است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ شرکت سایپا لیستی از قیمت خودروهایش را برای دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.

در لیست قیمت محصولات سایپا، خودروهای مختلف این شرکت از خانواده ساینا اس، کوییک، شاهین و اطلس حضور دارند. همچنین قیمت دو محصول وارداتی این شرکت، یعنی چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ و ۳ در این جدول درج شده است. سایپا تمامی محصولات حاضر در این لیست را به‌طور دائم عرضه نمی‌کند.

جدول قیمت محصولات سایپا منتشر شد

همان‌گونه که در جدول فوق می‌بینید، خودروهای وارداتی چانگان گران‌ترین محصولات حال‌حاضر سایپا به شمار می‌آیند. البته زوتی DL۵ که محصول وارداتی زیرمجموعه سایپا پارس خودرو است، در این جدول مشاهده نمی‌شود.

اگر این خودروها را از جدول حذف کنیم، عنوان گران‌ترین خودرو به شاهین اتوماتیک می‌رسد. این خودرو حضور موفقی در بازار نداشت و همانند نسخه دنده‌ای در جلب توجه مخاطبان ناکام ماند. اکنون نیز که شاهین دنده‌ای به سیستم کنترل پایداری مجهز شده است، تقاضا برای خرید شاهین اتوماتیک کاهش بیشتری پیدا خواهد کرد. سایپا با عدم ایجاد تغییرات گسترده در نسخه اتوماتیک باعث شد تا این خودرو شرایط نامطلوبی را در بازار تجربه کند. حتی رینگ‌های نسخه دنده‌ای و اتوماتیک نیز مشابه یکدیگر هستند که این مسئله تأثیر مخربی بر بازار شاهین اتوماتیک می‌گذارد. عدم تنوع رنگ و عرضه خودرو تنها در رنگ سفید ازجمله دیگر معضلات شاهین اتوماتیک در بازار ایران است. در آینده نزدیک نیز شاهد عرضه شاهین پلاس به عنوان عضو جدید خانواده این خودرو خواهیم بود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha