کد خبر 233565
۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

«خاک وطن» برای سومین بار تکرار می شود

«خاک وطن» برای سومین بار تکرار می شود

تالار وحدت از دهم دی ماه میزبان کنسرت «خاک وطن» به سرپرستی امیرحسین طریقت است. کنسرتی که برای سومین بار اجرا خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ ارکستر بزرگ داتا برای سومین بار کنسرت «خاک وطن» را در تالار وحدت روی صحنه می برد. رهبری این کنسرت برعهده محمد نصرتی است و در این کنسرت اجرای قطعات محلی ایران برای علاقمندان به موسیقی نواحی اجرا می شود. ارکستر بزرگ داتا به سرپرستی امیرحسین طریقت در حالی اجرای زمستان خود را دار که نوازندگان میهمان این ارکستر را همراهی می کنند.

این کنسرت به همراه گروه کر و نوازندگان محلی دهم دی ماه، ساعت 21 در تالار وحدت اجرا دارد. ارسلان معمار طراحی صحنه این کنسرت را برعهده دارد. مونیکا لران کنسرت مایستر این اجرا است.

کنسرت «خاک وطن» که با اجرای موسیقی ملی و قطعاتی از رپرتوار موسیقی فولکلوریک ایران که برای ارکستر بزرگ و ساز های ایرانی تنظیم شده بود، ۱ و ۲ آذر سال جاری با حضور 100نوازنده در تالار وحدت تهران برگزار شد. این ارکستر که در ابتدای دهه ۹۰ توسط امیرحسین طریقت تشکیل شده، تا کنون بیش از ده کنسرت را به روی صحنه برده است. پرداختن به موسیقی اقصی نقاط ایران از جمله ویژگی های این کنسرت است و مدیران این ارکستر در تلاشند این کنسرت را در بخش های مختلف کشور روی صحنه ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha