کد خبر 233564
۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

خمز در نشست خبری:

باید به خاطر فوتبالی که بازی کردیم خوشحال باشیم

باید به خاطر فوتبالی که بازی کردیم خوشحال باشیم

سرمربی تراکتور گفت: غیر از نتیجه به خاطر فوتبالی که ارائه کردیم باید همه خوشحال باشیم و با رضایت به تعطیلات برویم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ پاکو خمز پس از برتری 3 بر صفر مقابل نفت آبادان اظهار داشت: این بهترین بازی ما در زمانی که توپ را در اختیار داشتیم بود. سطح بالا بازی کردیم و غیر از نتیجه به خاطر فوتبالی که ارائه کردیم باید همه خوشحال باشیم و با رضایت به تعطیلات برویم.

وی ادامه داد: هدف ما این است که چنین فوتبالی را ارائه دهیم و برخی روزها سخت تر است، اما امروز خیلی خوب بازی کردیم. 

سرمربی تراکتور در مورد تعطیلی لیگ گفت: کاری نمی‌توانیم در این مقطع انجام دهیم. زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا است و این تعطیلی برای همه تیم ها وجود دارد. اگر نظر خودم را بخواهم بگویم دوست داشتم لیگ تعطیل نباشد و بازی کنیم، چون تیم الان در شرایط خوبی است، اما تقویم لیگ از روز اول مشخص بود و نمی توانیم کاری کنیم.

وی در مورد شرایط تیم بعد از تعطیلات عنوان کرد: الان برنامه ای که دارم این است که تعطیلات سال نو میلادی را در کنار خانواده ام باشم و از الان زود است که در مورد نیم فصل دوم صحبت کنیم. قطعا زمان خواهیم داشت که در مورد آن صحبت کنیم.

خمز در مورد جذب بازیکنان در نیم فصل دوم گفت: باشگاه تلاش خود را خواهد کرد که تیم تقویبت شود. اما با بازی امروز که داشتیم سخت است که بخواهیم نفری را جایگزین کنیم. در مجموع اگر بازیکنی را پیدا کنیم که تیم ما را تکمیل کند، حتما این کار را انجام می دهیم.

سرمربی اسپانیایی تراکتور اظهار داشت: اگر هیچ بازی را نبازیم قهرمان لیگ می شویم و من هم این را می‌دانم، اما نتایجی که به دست می آید همان است و ما نمی‌توانیم تغییر دهیم. استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم به این فکر می‌کنند که نباید امتیازاتی را از دست می‌دادند و فوتبال همین است. این را می‌دانیم که اختلاف امتیاز در بالای جدول زیاد نیست و ما هم تمام تلاش مان را کردیم که به اینجا برسیم.

وی در مورد اینکه از نتایج نیم فصل راضی بودید یا خیر، گفت: نمره بالایی تیم می‌گیرد و برای نیم فصل دوم نمره را بالاتر خواهیم برد. ما به تلاش مان را ادامه خواهیم داد. کار می کنیم که پیشرفت کنیم و نتایج بهتری را کسب کنیم. اینکه با ریتم تیم‌های بالای جدول بخواهید رقابت کنید سخت است، اما ما این کار را می‌کنیم.

خمز در مورد تعویض گوستاوو گفت: او سه کارته بود و اگر تعویضش کردیم چون نمی‌خواستیم 4 کارته شود. حتی قصد داشتیم در بین 2 نیمه تعویضش کنیم اما گفتیم چند دقیقه بیشتر بازی کند. 

وی در مورد اینکه مربی ماه شد، اظهار داشت: تشکر می‌کنم از کانون مربیان که مرا انتخاب کردند. این به خاطر نتایج تیم بوده و قبلا هم گفتم جوایز انفرادی برای من مهم نیست و دوست دارم تیم برنده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha