کد خبر 233558
۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت ۴ عنوان فیلم کوتاه داستانی و ۱ عنوان فیلم بلند داستانی و ۲ عنوان فیلم بلند مستند و ۲ عنوان فیلم کوتاه مستند غیرسینمایی موافقت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی «سایه بید» به تهیه‌کنندگی غلامرضا محمدزاده، نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا کریمی امینی، «باپا» به تهیه‌کنندگی امیر صید آبادی و نویسندگی و کارگردانی حسین مهری، «یک جعبه آرزو» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی فرزیو بختیاری، «ساحل متروک» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید رضا کاظمینی و فیلم‌ بلند داستانی «چرخ کبود» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی و نویسندگی امیر حسین کلهرنیا موافقت شد.

فیلم‌های بلند مستند «ریاضی‌دان‌ها» به تهیه‌کنندگی حمید شیخ محمدی و کارگردانی حسین مهکام و نویسندگی حسین مهکام و حمید شیخ محمدی، «تهران بانکوک» به تهیه‌کنندگی محمد حسین انصاری و کارگردانی و نویسندگی سید مسعود امامی موفق به کسب پروانه ساخت غیرسینمایی شدند.

همچنین مستندهای کوتاه «ایران سیزده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی و نویسندگی امیرهوشنگ تاجی و «برکه‌های آینه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی و نویسندگی مهرناز علینقی پور پروانه ساخت غیرسینمایی را کسب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha