کد خبر 233430
۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

منصور رشیدی در گفتگو با «حیات»:

استقلال حکم کمیته استیناف را فراموش کند/ پیکان تیم خطرناکی است

استقلال حکم کمیته استیناف را فراموش کند/ پیکان تیم خطرناکی است

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر صحبت کرد.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال در هفته‌های اخیر و 2 امتیاز از دست رفته در بازی با گل گهر اظهار داشت: استقلال پس از دربی که بازی سنگینی هم بود دو بازی انجام داد که نساجی مازندران را با نمایش خوب شکست داد و در زمین گل‌گهر سیرجان به تساوی رسید که من فکر نمی‌کنم عملکرد بدی باشد. درست است که دو امتیاز در سیرجان از دست رفت ولی  فراموش نکنید گل‌گهر تیم خوبی دارد و همچنان اثراتی که امیر قلعه‌نویی روی این تیم گذاشته است، دیده می‌شود و ادامه خواهد داشت. بازی گل‌گهر و استقلال روی هم رفته دلچسب نبود و دو تیم بازی درگیرانه انجام دادند. ضمن اینکه دیدید گل گهر توانست سپاهان را هم شکست دهد و تیم با کیفیتی است و تساوی برار این تیم در سیرجان نتیجه ضعیفی از نظر من محسوب نمی‌شود.

وی در مورد تقابل امروز با پیکان هم گفت: پیکان تیم خوبی است و قطعاً با انگیزه بالا مقابل استقلال به میدان می‌آید. با محرومیت تماشاگران هم پوئن میزبانی از دست رفت و از این جهت استقلال متضرر شد ولی بازهم انگیزه برای قهرمانی نیم فصل موجب می‌شود استقلال تلاش بیشتری برای کسب برد داشته باشد. امیدوارم استقلال با دست پر از زمین بازی خارج شده و بتواند قهرمان نیم فصل شود و یا حداقل فاصله‌اش با سپاهان از این بیشتر نشود. من به بازی امروز مقابل پیکان به شدت خوش‌بین هستم.

پیشکسوت استقلال در مورد حکم کمیته استیناف هم خاطرنشان کرد: این موضوع دیگر گذشته و در موردش به قدر کافی صحبت شده است. پرداختن بیش از حد به آنهم تمرکز تیم را می‌گیرد و خوب یا بد، درست یا غلط حکمی است که صادر شده و اگر قابل پیگیری از مراجع بالاتر و بین المللی هست آن را پیگیری کنند و اگر نیست پرداختن بیش از حد به آنهم فایده ندارد. استقلال این موضوع را فراموش کند و به دنبال کسب بهترین نتایج در زمین باشد و نیم فصل هم تیم تقویت شود تا با قوای بیشتر در نیم فصل دوم به میدان بروند و بتوانند شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشند. توصیه من این است که استقلال حکم کمیته استیناف را فراموش کند.

رشیدی در مورد تقویت استقلال در نیم فصل هم گفت: استقلال در خط دفاعی ضعف دارد و در خط حمله نیز پس از رفتن محمد محبی و مهدی قایدی نتوانسته‌ زوج خوبی تشکیل بدهند. هافبک‌ها در وسط زمین خیلی تلاش می‌کنند ولی مشکل اصلی استقلال علاوه بر خط دفاعی، نبود فوروارد شش دانگ است که حتما باید نیم فصل تیم را تقویت کنند. جواد نکونام اعلام کرده است نیاز به 5 بازیکن جدید دارد که فکر کنم بیشتر در خط دفاع و حمله باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha