کد خبر 233422
۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

سرپرست پلیس راه کرمانشاه هشدار داد:

در اثر مه گرفتگی شدید رانندگان از تردد غیرضرور امتناع کنند

در اثر مه گرفتگی شدید رانندگان از تردد غیرضرور امتناع کنند

سرپرست پلیس راه کرمانشاه با اشاره به اینکه کاهش دید ناشی از مه گرفتگی شدید به ۱۰۰ متر رسید، گفت: از تردد غیر ضروری امتناع شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ عبدالحسین زارع با اشاره به برودت و سرمای شدید هوا، اظهار کرد: در اثر مه گرفتگی شدید از صبح امروز در جاده‌ها و محورهای تردد شاهد کاهش دید هستیم.

وی با تاکید بر برودت صفر درجه‌ای هوا در برخی مناطق، افزود: هم اکنون در برخی نقاط کاهش دید به ۱۰۰ متر نیز کاهش یافته که در این شرایط توصیه می‌شود رانندگان از چراغ مه شکن یا چراغ جلو با نور پایین استفاده کنند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل مه گرفتگی شدید و ادامه دار بودن آن تا ساعات آتی شهروندان از ترددهای غیر ضروری خود پرهیز کرده و چنانچه رانندگان در جاده دچار مشکل و نقص فنی شدند حتماً در حاشیه جاده خودرو خود را متوقف کنند.

سرهنگ زارع یا اشاره به اینکه ۶۳ تیم گشت محسوس و نامحسوس صبحگاهی در محورهای جاده‌ای استان فعال هستند، گفت: رانندگانی که قصد تردد جاده‌ای دارند حتماً با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

وی در پایان عنوان کرد: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناشی از مه گرفتگی رانندگان رعایت فاصله طولی، استفاده از چراغ چشمک زن چهار طرف و علائم شب نما و عدم شتابزدگی برای رسیدن به مقصد را مورد توجه قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha