کد خبر 233352
۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

آیت الله آملی لاریجانی:

مسئولان برای رفع مشکلات مردم کوتاهی نکنند

مسئولان برای رفع مشکلات مردم کوتاهی نکنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان برای تحقق خواسته‌ها و مطالبه‌های بحق مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

به گزارش گروه استان‌های حیات،  ‌آیت الله صادق آملی لاریجانی در آیین خطبه‌های امروز نماز جمعه چالوس با اشاره به ضرورت تلاش مسوولان برای رفع مشکلات مردم گفت : خدمت جهادگونه به این مردم که پای این نظام و انقلاب شهید داده اند و در همه صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و .. حضور مقتدرانه داشته اند شایسته و ارزشمند است.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی از خون شهدا سیراب شده و به یمن این شهدا روز به روز به اقتدار و اعتلای آن افزوده می‌شود افزود: نباید آرمان‌های انقلاب ارزان فروخته شود.
وی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب بنایی را بنیان نهاده که امروز نظام اسلامی مدیون خون شهداست و نباید به خاطر کوتاهی عده‌ای نظام اسلامی و این انقلاب از ادامه راه باز بماند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: جوانان امروز بدانند دشمن سکوت اختیار نکرده و فتنه‌ها یکی پس از دیگری در راه است و این جوانان هستند که باید فتنه‌ها را بشناسند و فریب توطئه‌های دشمن را نخورند و هوشیار باشند.

آیت الله صادق آملی لاریجانی به مساله انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: این رویداد سیاسی بسیار مهم بوده و دشمن به طور دائم در صدد پاشیدن بذر ناامیدی در دل مردم است که مردم نباید حضوری کمرنگ در این عرصه داشته باشند.

وی با بیان آنکه همانگونه که پایبند بودن به موازین اسلامی و مقدسات از واجبات است، تاکید کرد: تقویت نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان هم امری واجب بوده و تضعیف نظام بنا به فرمایشات امام راحل (ره) و رهبری فرزانه حرام است.

وی اظهار داشت: امروز توانایی نظام جمهوری اسلامی در فهم مشترک حضور در پای صندوق‌های رای بوده که باید به نمایش گذاشت و نگذاریم دشمن به کمترین خواسته اش دست یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha