کد خبر 233189
۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

آتش‌سوزی در خیابان امیرکبیر تهران

آتش‌سوزی در خیابان امیرکبیر تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک باب ساختمان نیمه‌کاره و سرایت به انبار کالا در خیابان امیر کبیر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک باب ساختمان نیمه‌کاره و سرایت به انبار کالا (پشم شیشه) در خیابان امیرکبیر تهران خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13 و یک دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبار در خیابان امیرکبیر تهران در نرسیده به میدان امام خمینی(ره) اعلام شد که در حال حاضر 7 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چند دستگاه تانکر آب و نردبان هیدرولیکی و خودروهای پشتیبانی در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان شهرداری و ستاد بحران نیز در در محل حضور پیدا کرده‌اند، گفت: محل آتش‌نشانی چند باب مغازه در وسط پاساژ است که چیزی شبیه یک انبار بزرگ در حدود 700 متر پر از وسایل پلاستیکی و پشم شیشه و مواد قابل اشتعال می‌باشد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نخستین ایستگاه آتش‌نشانی در مدت زمان 3 دقیقه به محل رسید، ادامه داد: آتش‌نشانان مدتی است از چند طرف عملیات را آغاز کردند و تا این لحظه به آتش اجازه پیشرفت ندادند.

مصدومیت 2 آتش‌نشان

ملکی اضافه کرد: در این حادثه تابحال 2 نفر از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شدند و فعلا خبری از مصدوم و یا تلفات احتمالی در دست نیست.

وی گفت: بخش زیادی از عملیات اطفا انجام شده است ولی هنوز کماکان شعله‌هایی وجود دارد و ان‌شاالله عملیات به زودی وارد مرحله لکه‌گیری خواهد شد. 

آتش‌سوزی در خیابان امیرکبیر تهران

آتش‌سوزی در خیابان امیرکبیر تهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha