کد خبر 233164
۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

سخنگوی سپاه در پاسخ به حیات تشریح کرد؛

انتقام سردار شهید موسوی چه زمانی و چگونه گرفته می شود؟ + فیلم

انتقام سردار شهید موسوی چه زمانی و چگونه گرفته می شود؟ + فیلم

سردار رمضان شریف گفت: مطمئن باشید که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدلیل شناخت دقیق از صحنه به گونه ای رفتار می‌کند که انتقام شهید موسوی را از صهیونیست ها بگیرد.

سرداررمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی  حیات، مبنی بر اینکه انتقام شهید سید رضی موسوی زمان براست یا به زودی شاهد این خواهیم بود که جبهه مقاومت انتقام شهید رضی میگیرد گفت: انتقام، نقطه‌ای و لحظه‌ای نبوده و برخوردمان با رژیم صهیونیستی روندی را طی می‌کند. کماکان زمانی که دانشمندان و شهید سلیمانی را ترور کردند انتقام از آنها گرفته شد.

سخنگوی سپاه پاسداران مطرح کرد: بدلیل سیستم بسته رسانه ای اعمال شده توسط صهیونیست‌ها آنها اطلاع رسانی انجام نمی دهند انتقاماتی که بدلیل اقدامات آنها گرفته می‌شود در حالیکه  در فضای رسانه ای ما جزئیات موارد اطلاع رسانی می شود.

سردار شریف افزود: نزدیک ۸۰ روز از درگیری طوفان الاقصی میگذرد و ما اسامی فرماندهان کشته شده را از آنها نشنیدیم. این بدلیل شرایط حاکم براطلاع رسانی و اعمال فشاری است که آنها در فضای رسانه ای خود حاکم کردند و این باعث جلوگیری از انتشار اخبار می‌شود.

سخنگوی سپاه پاسداران درمورد روند توانمند سازی جبهه مقاومت گفت: آنچه مشخص است برایند این رفتار بوده. صهیونیست ها و فلسطینیان در تقابلاتی که باهم داشتند و میزان تلفاتی که صهیونیست ها و فلسطینیان داشتند غیر قابل مقایسه با گذشته بوده  و نشان دهنده این است که این روند یک روند توانمند سازی برای جبهه مقاومت بوده است.

سردار رمضان شریف در ادامه گفت: فلسطینیان در این جریان توانستند تانک مرکاوا را منهدم کنند. در روند این جنگ بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو زرهی صهیونیست ها توسط فلسطینیان مورد هدف قرار گرفته شده است که این توانمند سازی خود یک انتقام بشمار می‌رود.

سخنگوی سپاه در پایان تاکید کرد: مطمئن باشید که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بدلیل شناخت دقیق از صحنه به گونه ای رفتار می‌کند که انتقام را از صهیونیست ها بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha