کد خبر 233134
۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

پزشک متخلف یزدی صدو پنجاه میلیون تومان جریمه شد

پزشک متخلف یزدی صدو پنجاه میلیون تومان جریمه شد

پزشک جراح متخلف در یزد بعلت دریافت وجه اضافه از بیمار، به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و برگرداندن ۱۵۰ میلیون ریال مبلغ دریافتی اضافی به شاکی، محکوم شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ «سید محمد مهدی مهاجریان مقدم» گفت: شعبه دوم بدوی تخصصی بهداشت، دارو و درمان تعزیرات حکومتی به پرونده دریافت وجه اضافه بر تعرفه پزشک جراح متخصص رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود و گزارش کمیسیون ماده ۱۱ علوم پزشکی، تخلف دریافت وجه اضافه بر تعرفه را محرز، علاوه بر درج در پرونده پزشکی و بازگرداندن ۱۵۰ میلیون ریال مبلغ اضافه دریافتی به شاکی خصوصی، پزشک متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مهاجریان مقدم، بر اساس گرفتن شکایت شاکی خصوصی از طرف دانشگاه علوم پزشکی پیرامون دریافت وجه اضافی، موضوع تخلف با تایید در کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شده بود.

محکومیت پزشکانی که در یزد وجه اضافی دریافت می کنند امسال بی‌سابقه بوده و چندین پزشک دیگر هم طی سالجاری به همین دلیل به تعزیرات حکومتی احضار و جریمه شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha