کد خبر 233090
۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

ثبت‌نام ۳۴۵ زنجانی برای اعزام به حج عمره

ثبت‌نام ۳۴۵ زنجانی برای اعزام به حج عمره

سرپرست اداره کل حج و زیارت استان زنجان گفت: طبق ۳۴۵ نفر سهمیه اعلام شده برای اعزام به سفر حج عمره مفرده از زنجان، همه این تعداد نسبت به ثبت‌نام نهایی خود اقدام کردند و ظرفیت کاروان‌های مربوطه تکمیل شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ با اشاره به استقبال خوب زنجانی‌ها در در فراخوان ثبت‌نام سفره عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه، اظهار کرد: ۳۴۵ نفر از هم استانی‌ها در قالب سه کاروان عازم سرزمین وحی خواهند شد و  فرایندهای سفر این تعداد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اعزامی حج مفرده در سراسر کشور ۷۰ هزار نفر اعلام شده است، تصریح کرد: ظرفیت اعزامی‌ها قبل از وقفه حدود ۷۰۰ هزار نفر بود و امیدواریم به مرور زمان شاهد افزایش ظرفیت‌ها در این بخش باشیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت اعزامی‌ها بنا بر اعلام حج و زیارت به تدریج افزایشی خواهد بود، ادامه داد: با توجه به ظرفیت کم سفر عمره، اعزامی‌ها از فرودگاه‌های کشور به صورت تجمیعی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعزام زائران استان زنجان طبق برنامه قبلی ۲۰ دی سال جاری از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران است، افزود: با افزایش تعداد سهمیه‌ها، اعزام به سفر عمره مفرده از فرودگاه زنجان نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

سرپرست اداره کل حج و زیارت استان زنجان ادامه داد: هزینه سفر حج مفرده برای هر زائر ۴۲۸ میلیون ریال است که البته این نرخ برای سال آینده نیز متفاوت خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha