کد خبر 233034
۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

حدادی در گفتگو با «حیات»:

برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات به ایثارگران کوتاهی می‌کنند

برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات به ایثارگران کوتاهی می‌کنند

عضو هیات رئیسه فراکسیون ایثار و شهادت مجلس گفت: همیشه با این مشکل مواجه هستیم که نسبت به ارائه تسهیلات به ایثارگران کوتاهی می‌کنند؛ به همین دلیل ایثارگران از این موضوع گلایه‌مند هستند که ضرورت دارد به این مساله توجه ویژه‌ای شود.

علی حدادی، عضو هیات رئیسه فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات از کوتاهی برخی از بانک ها در ارائه تسهیلات خودروی ایثارگران خبر داد و گفت: طبق قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی، بانک‌های دولتی وظیفه خدمات‌رسانی دارند.

وی ادامه داد: ما همیشه با این مشکل مواجه هستیم که نسبت به ارائه تسهیلات به  ایثارگران کوتاهی می‌کنند و به همین دلیل ایثارگران از این موضوع گلایه‌مند هستند که ضرورت دارد که به این مساله توجه ویژه‌ای شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی و مجموعه مسئولانی که با این موضوع مرتبط هستند، باید دقت لازم برای پشتیبانی کامل از ایثارگران را داشته باشند و بانک‌ها موظف هستند که نسبت به این درخواست ایثارگران پاسخگو باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در بخش تولید نیز بانک‌ها این فرآیند را ادامه می‌دهند. یکی از ایراداتی که بانک‌های ما دارند این است که بنگاه‌داری می‌کنند، در حالیکه باید اعتماد مردم را جلب کنند و با ورود به موقع، خدمات‌رسانی کنند.

حدادی همچنین گفت: این وظیفه بانک‌هاست که مصوبه ارائه تسهیلات برای خرید خودروی اجرا و طبق قوانین و مصوبات عمل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha