کد خبر 233015
۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

انسداد جاده پونل به خلخال بر اثر ریزش بهمن

انسداد جاده پونل به خلخال بر اثر ریزش بهمن

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ریزش بهمن در برخی از محورهای کوهستانی گفت: در جاده پونل به خلخال شاهد وقوع ریزش بهمن بودیم که به‌منظور حفظ جان شهروندان و مسافرین این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ جاور صفاری رئیس پلیس راه گیلان ظهر امروز در حاشیه بازدید از محورهای کوهستانی استان و در جمع خبرنگاران با اشاره به احتمال ریزش بهمن در برخی از محورهای کوهستانی در گیلان اظهار کرد: در جاده پونل به خلخال شاهد وقوع ریزش بهمن بودیم که به همین علت و به‌منظور حفظ جان شهروندان و مسافرین این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی در فصل سرما گفت: از شهروندان گیلانی و مسافران درخواست دارم در فصل سرما، از مسافرت غیرضروری به مناطق کوهستانی استان خودداری کرده و در صورت اجبار به سفر، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته و از سالم بودن سامانه گرمایشی خودرو مطمئن شوند.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه مسافرین باید قبل از انجام سفر به استان‌های دیگر از وضعیت جاده اطلاع کسب کنند، تصریح کرد: سامانه ۱۴۱ راهداری ۲۴ ساعته پاسخگو مردم بوده و آخرین وضعیت جاده‌ها را به آنان اعلام می‌کنند، لذا مسافرین می‌توانند با تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده‌ها آگاه شده و در صورت بارش برف از سفر خودداری کنند.

صفاری با تاکید بر حضور شبانه‌روزی نیروهای راهداری و پلیس راه در تمامی جاده‌های گیلان در فصل سرما بیان کرد: مامورین پلیس راه و نیروهای راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان حضور داشته و در صورت بروز مشکل به رانندگان خدمات می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha