کد خبر 232948
۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

سازمان ملل: نسل‌کشی در غزه با مجوز جهانیان انجام می‌شود

سازمان ملل: نسل‌کشی در غزه با مجوز جهانیان انجام می‌شود

گزارش‌گر ویژه سازمان ملل درباره فلسطین اعلام کرد که نسل‌کشی در غزه همانند سربرنیتسا و رواندا، با مجوز جهانیان انجام می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ فرانچسکا آلبانزه، گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره فلسطین با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی ایکس اعلام کرد که نسل‌ کشی در غزه همانند آنچه در سربرنیتسا و رواندا رخ داد، با مجوز جهانیان انجام می‌ شود.

آلبانزه یک پیام کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره قتل ۱۱ فلسطینی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی مقابل چشمان خانواده‌ های خود در محله الریمال در غزه را بازنشر کرد و نوشت: اگر دقت کنید می‌ بینید که آنچه در غزه اتفاق می‌ افتد، با سایر کشتارهای غیرنظامیان تفاوتی ندارد. نسل‌ کشی یک عمل واحد نیست، یک فرایند است و باید از آن جلوگیری کرد. ولی همانگونه که قبلا در سربرنیتسا و رواندا رخ داد، در غزه نیز با مجوز جهانیان انجام می‌ شود.

گزارش‌گر ویژه سازمان ملل پیام دیگری مبنی بر اینکه کشتار غیرنظامیان و کودکان در غزه توسط مزدوران اعزام شده از فرانسه، آمریکا، انگلیس، اوکراین، ایتالیا، آلمان، آفریقای جنوبی و هند انجام می‌ شود، ولی هیچ کس به آنها جنگجویان تروریست خارجی نمی‌ گوید را نیز بازنشر کرد.

وی در ادامه خواستار اعمال فشار مردم بر دستگاه‌ های قضایی برای تحقیق و تعقیب کسانی شد که خارج از کشور از جمله در سرزمین‌ های فلسطین مرتکب جنایات جنگی می‌ شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha