کد خبر 232884
۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

برگزاری جلسه اضطراری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره داوطلبان شبهه‌دار کنکور

برگزاری جلسه اضطراری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره داوطلبان شبهه‌دار کنکور

جلسه اضطراری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای رسیدگی به وضعیت ورود داوطلبان شبهه‌دار و فاقد صلاحیت علمی به دانشگاه‌ها فردا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، جلسه اضطراری شورای عالی انقلاب فرهنگی برای رسیدگی به وضعیت ورود داوطلبان شبهه‌دار و فاقد صلاحیت علمی به دانشگاه‌ها فردا سه‌شنبه ۵ دی‌ماه با حضور اعضای شورا برگزار می‌شود.

مطابق ماده‌ واحده مصوب جلسه ۶۳۰ مورخ ۸۷/۰۶/۱۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی، آن دسته از تصمیمات و آرای نهایی و قطعی صادره در هیات‌ها و کمیته‌های تخصصی فعال در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی مصوب، ازجمله تصمیمات و آرای نهایی هیأت‌های امنا، ممیزه و هیأت انتظامی اساتید و کمیته انضباطی دانشجویان و همچنین تصمیمات و آرای نهایی درخصوص بازنشستگی، ارتقا، ارزیابی و پذیرش علمی، بورس دانشجویان و فرصت مطالعاتی که صرفاً در رابطه با امور و شئون تخصصی علمی، آموزشی و پژوهشی صادر شده باشد، قابل‌شکایت و رسیدگی در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی نخواهد بود.

مصوبه مذکور یکی از موارد اختلاف شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیوان عدالت اداری است که به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه اضطرای شورا که فردا برگزار می‌شود این موضوع بررسی و رسیدگی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha