کد خبر 232820
۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

«حیات» گزارش می‌دهد؛

گران‌ترین سرمربی والیبال جهان در راه ایران!

گران‌ترین سرمربی والیبال جهان در راه ایران!

فدراسیون والیبال در نهایت اخبار مربوط به مذاکره با سرمربی مشهور ایتالیایی را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ والیبال ایران در چند هفته و چند ماه اخیر به واسطه استعفای بهروز عطایی و عدم انتخاب سرمربی جدید و همچنین تغییراتی که در رأس فدراسیون رخ داده دچار نوعی بلاتکلیفی شده که همچنان هم این بلاتکلیفی برقرار است و هنوز سرمربی جدید تیم ملی مشخص نشده است. در این راستا در ماه‌های اخیر گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی برای این تیم مطرح شدند و گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص صورت گرفت که همچنان ادامه دارد.

طی حکم وزیر ورزش، وحید مرادی به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال انتخاب شد و وی در نخستین روز پس از معارفه در نشست خبری اصحاب رسانه حاضر شد و به سوال‌های آن‌ها پاسخ داد و برنامه‌ها و سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال را در جمع خبرنگاران تشریح کرد تا والیبال ایران بتواند با شتاب هر چه بیشتر ضمن بازگشت به جایگاه اصلی خود، به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

مهم‌ترین موضوع این روزهای والیبال انتخاب سرمربی تیم ملی مردان والیبال ایران از بین سه گزینه خارجی و یک گزینه داخلی است و مرادی در این راستا هفته گذشته جلسه ای آنلاین با یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت تیم ملی ایران برگزار کرد و عصر روز گذشته نیز در جلسه‌ای یک ساعته با لورنزتی به‌صورت مستقیم به گفت‌وگو با وی پرداخت و طرفین در خصوص شرایط و اهداف همکاری مذاکرات جدی را انجام دادند. سرمربی مشهوری که اخیرا با پروجا قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد و سال گذشته نیز با ترنتینو فاتح سری‌آ شد.

جلسات آنلاین مرادی با دو گزینه‌ دیگر از جمله ویتال هاینن تا پایان این هفته ادامه پیدا خواهد کرد و  هفته آینده با تشکیل دو جلسه کمیته مشورتی و کمیته فنی با ساختاری جدید و با قبول مسئولیت و تعهد اجرایی به‌صورت جدی‌تر و تخصصی‌تر ازسوی افراد غیر ذی‌نفع چهار گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در پایان گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران مشخص و اعلام خواهد شد.

این در حالیست که با پایان مرحله رفت لیگ برتر والیبال مردان ایران در روز گذشته، مرادی روز چهارشنبه ششم دی‌ماه در نشستی با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری نیز به بررسی دور رفت و آسیب شناسی این رقابت‌ها می‌پردازد تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در مراحل برگشت و پلی آف انجام شود تا روزهای شلوغ مرادی در فدراسیون والیبال به عنوان سرپرست پر کارتر از همیشه شود.

گفته می‌شود اخبار مربوط به مذاکره با لورنزتی پیش از این هم رسانه‌ای شده بود ولی این سرمربی مطرح جهانی که گرانترین سرمربی والیبال دنیا شناخته می‌شود در گفتگویی دریافت پیشنهاد از ایران را رد کرد ولی در نهایت این مذاکرات شکل رسمی به خودش گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha