کد خبر 232814
۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه مطرح شد؛

تقدیر امیرعبداللهیان از مواضع اصولی نیکاراگوئه در حمایت از فلسطین

تقدیر امیرعبداللهیان از مواضع اصولی نیکاراگوئه در حمایت از فلسطین

وزیر امور خارجه کشورمان از مشارکت فعال وزیر امور خارجه نیکاراگوئا در کنفرانس فلسطین و اعلام مواضع اصولی و ارزنده دولت این کشور در این نشست تقدیر کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، «دنیس مونکادا» وزیر امور خارجه نیکاراگوئاو عصر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار از مشارکت فعال وزیر امور خارجه نیکاراگوئا در کنفرانس فلسطین و اعلام مواضع اصولی و ارزنده دولت این کشور در این نشست تقدیر و هدف اصلی از این نشست را دستیابی به سازوکاری بین المللی برای کمک به مردم فلسطین عنوان کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با ارزیابی روند روبه رشد مناسبات دوجانبه خصوصاً پس از سفر رییس جمهور اسلامی ایران به نیکاراگوئا و توافقات به عمل آمده بین روسای جمهور دو کشور، ابراز امیدواری کرد این توافقات هرچه سریع‌تر اجرایی شوند.

وزیر امور خارجه نیکاراگوئا در این دیدار اظهار داشت: فلسطین از دیدگاه ما یعنی عزت، شرافت و انسانیت و آنچه در این کنفرانس مشهود بود این حقیقت بود که همه ی کشورهای شرکت کننده برغم تفاوت‌های فرهنگی و ایدئولوژیک در قبال آرمان فلسطین اتفاق نظر داشتند.

«دنیس مونکادا» در ادامه بر اراده دولت نیکاراگوئا به توسعه و گسترش مناسبات دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده و ضرورت پیگیری محورهای همکاری فی مابین را مورد توجه قرارداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha