کد خبر 232778
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

در هفته چهاردهم لیگ برتر؛

پیروزی شیرین سرخپوشان در خانه/ شاگردان یحیی به صدر نزدیک شدند

پیروزی شیرین سرخپوشان در خانه/ شاگردان یحیی به صدر نزدیک شدند

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر در خانه برابر شمس آذر قزوین به پیروزی دست یافت تا بتواند به وضعیت خود در جدول رده‌بندی این مسابقات سروسامان دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر در هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر با قضاوت کوپال ناظمی، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز ۳ دی ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

 این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسید و گئورگی گولسیانی (۲+۴۵ و ۸۱- پنالتی) هر دو گل پرسپولیس و حسین گودرزی (۴۷) تنها گل شمس آذر را در این بازی به ثمر رساندند.

با این برد و با توجه به تساوی استقلال در زمین گل‌گهر و شکست خانگی سپاهان، شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۲۵ امتیاز جایگاه خود را در رده سوم تحکیم بخشیده و به صدر جدول نزدیک شدند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (شهاب زاهدی)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک (مسعود ریگی)، دانیال اسماعیلی فر، نبیل باهویی (وحدت حنانوف)، سعید صادقی (محمدمهدی احمدی) و گئورگی گولسیانی بازیکنان پرسپولیس را در نیمه اول این بازی تشکیل می‌دادند.

ترکیب شمس آذر

علیرضا جعفرپور، علی آزادمنش، هومن ربیع‌زاده، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی (ارشیا سرآبادانی)، محمدرضا رضایی (محمد پاپی)، امیرمحمد نسایی، مهدی محمدی، علی اصغر اعرابی و عیسی مرادی (رحمان جعفری) هم ۱۱ بازیکن شمس آذر بودند.

پیروزی شیرین سرخپوشان در خانه/ شاگردان یحیی به صدر نزدیک شدند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha