کد خبر 232765
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

۶۷۹ نفر کار بازرسی انتخابات استان ایلام را بر عهده دارند

۶۷۹ نفر کار بازرسی انتخابات استان ایلام را بر عهده دارند

معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: ۶۷۹ نفر کار بازرسی انتخابات استان ایلام را بر عهده دارند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سعید هژبری عصر یکشنبه در نشست اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان ایلام اظهار کرد: هیأت بازرسی انتخابات استان ۸ نفر بوده که سه نفر از آنها مسئولیت دبیرخانه ستاد انتخابات استان را عهده‌دار هستند.

وی افزود: به ازای هر صندوق رأی یک نفر بازرس و به ازای هر ۱۵ صندوق یک سربازرس در نظر گرفته شده و بازرسان به‌صورت ثابت و سربازرسان به‌صورت دوره‌ای بر صندوق‌های رأی نظارت خواهد داشت.

معاون استاندار ایلام و رئیس هیأت بازرسی انتخابات در ادامه تاکید کرد: هرگونه جانبداری مدیران دستگاه‌های اجرایی از کاندیداها و یا استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه کاندیداها رصد می‌شود.

هژبری ادامه داد: چنانچه هیأت بازرسی انتخابات استان به این نتیجه برسد که هر کدام از مدیران در روند انتخابات به نفع یا علیه هر کدام از کاندیداها نقش داشته باشد بلافاصله عزل و از طریق دستگاه‌های اداری و قضائی با او برخورد خواهد شد.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: هیأت‌های بازرسی همه شهرستان‌های استان مشخص، احکام آنها صادر و معرفی شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha