کد خبر 232750
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

فولاد خوزستان به مسیر کسب افتخارات بر می‌گردد

فولاد خوزستان به مسیر کسب افتخارات بر می‌گردد

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان گفت: امید است که فولاد به مسیر افتخارآمیز خود برگردد و تیمی شود که شایسته مردم خوزستان و هوادارانش باشد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، بهرام رضائیان ظهر امروز یکشنبه ضمن حضور در جمع بازیکنان تیم فولاد خوزستان گفت: با علم به گذشته و افتخارات زیادی که فولاد داشته برای هر کسی باعث افتخار است که در این باشگاه خدمت کند. فولاد خوزستان در مهد فوتبال ایران، در خوزستان همیشه افتخار کسب کرده و همه دوست دارند که فولاد به جایگاه گذشته و روزهای اوج برگردد و به همین خاطر همه ما دوست داریم که قهرمان شویم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: امید است که فولاد به مسیر افتخارآمیز خود برگردد و تیمی شود که شایسته مردم بزرگ خوزستان و هوادارانش است.

وی افزود: باشگاه در حال حاضر یکسری مشکلات دارد اما با توجه به اینکه باشگاه فولاد ساختار خوبی دارد، در ادامه می‌توان اتفاق‌های را خوبی رقم زد. هیأت مدیره و مدیرعامل گروه فولاد این دلگرمی را به بنده دادند که همه این چالش‌ها را رفع کنم.

رضائیان ادامه داد: من هم از طرف باشگاه و همه بازیکنان قول دادم که باشگاه را به مسیر موفقیت برگردانم. باشگاه دچار یکسری چالش‌ها شده ولی ما اطمینان داریم که با خودباوری می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما هم با تمام وجود به بازیکنان کمک می‌کنیم تا تمامی مشکلات تیم را با کمک هیأت مدیره رفع کنیم و امیدوارم تیمی در حد لیاقت مردم بزرگ خوزستان و نام فولاد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha