کد خبر 232735
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

واکنش رئیس مستعفی سازمان سنجش به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ هیچ تماسی از وزارتخانه با من گرفته نشده است

واکنش رئیس مستعفی سازمان سنجش به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی/ هیچ تماسی از وزارتخانه با من گرفته نشده است

رئیس مستعفی سازمان سنجش آموزش کشور در واکنش به خبر عدم تایید استعفایش توسط وزیر علوم گفت: از لحظه‌ای که از سازمان سنجش خارج شده‌ام، تاکنون هیچ تماسی از سوی وزارت علوم با بنده انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پی احکام بازگشت به تحصیل داوطلبان مشکوک به تقلب که توسط یکی از شعب دیوان عدالت اداری صادر شده‌ است، روز ۲۷ آذر از ریاست سازمان سنجش استعفا کرد و در نامه‌ای تاکید کرد که سازمان سنجش عملاً توانایی اجراء این حجم از برگشت به تحصیل متقلبان کنکور را ندارد و برهمین اساس تصمیم‌ به کناره‌گیری از ریاست سازمان گرفته تا شرایط برای فرد دیگر برای اجرای احکام صادر شده، فراهم شود.

امروز عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر از عدم پذیرش استعفای پورعباس توسط محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری داد.

پورعباس در واکنش به خبر عدم تایید استعفای وی توسط وزیر علوم،‌ تحقیقات و فن‌آوری گفت: «از لحظه‌ای که از سازمان سنجش خارج شده‌ام تاکنون هیچ تماسی از سوی وزارت علوم با بنده گرفته نشده است.»

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۱ صبح ۲۷ آذر ۱۴۰۲ تمام مسئولیت‌های سازمان سنجش را واگذار کرده، تاکید کرد که از صبح ۲۷ آذر ۱۴۰۲ هیچگونه مسؤولیتی در قبال سازمان سنجش آموزش کشور به‌عهده ندارد و هیچ تماس و ارتباطی هم با سازمان برقرار نکرده‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha