کد خبر 232697
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

در آیین «به وقت عاشقی ۱:۳۰»؛

شهدا از جان و مال خود گذشتند

شهدا از جان و مال خود گذشتند

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: اگر در کشورمان هر سال تعدادی از شهدای مدافع حرم را می آورند و تشییع می‌شوند، آن‌ها کسانی هستند که از جان و مال گذشتند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در آیین «به وقت عاشقی ۱:۳۰» گفت: قرار است در ایام دی‌ و بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برنامه به وقت عاشقی ۱:۲۰ برگزار شود. این برنامه کار مشترکی از مجموعه ستاد گردشگری شهرداری تهران به همراه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی افزود: در برنامه‌ای که در این ایام برگزار می‌شود ۱۲ هزار نفر از شهروندان شهر تهران برای دیدن یکی از دستاوردهای کشورمان ایران به مجموعه سراسرنمای مقاومت حاج قاسم سلیمانی تشریف می‌آورند و از محتویاتی که اینجا وجود دارد،  بازدید می‌کنند. 

قاسمی ادامه داد: در سراسرنمای مقاومت حاج قاسم سلیمانی  خرمشهر در ایام دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است؛ همچنین ایام درگیری‌ها و کارهایی که در کشورهای مقاومت مثل سوریه اتفاق افتاده، داعش ملعون، اینجا برای همه ملموس است. 

وی گفت: در سراسرنمای مقاومت حاج قاسم سلیمانی می‌توانید تجهیزاتی را که داعش از آن‌ها استفاده می‌کرد ببینید؛ همچنین‌خودروهایی که به سفارش داعش آماده شده بود و حتی تجهیزاتی مثل کمربندهای انتحاری، خنجرها، چاقوها و همه تجهیزاتی را که علیه عزیزانی که در این کشورها زحمت می‌کشیدند آماده شده بود، به نمایش گذاشته شده است. اینجا جایی است که رشادت‌های سربازان و مدافعان حرم و در  رأس آن‌ها حاج قاسم سلیمانی را به درستی می توان فهمید.

قاسمی اظهار کرد: اگر در کشورمان هر سال تعدادی از مدافعان حرم را می آورند و تشییع می‌شوند، آن‌ها کسانی هستند که از جان و مال و حیثیت خود گذشتند و در این کشور و دیگر کشورهای مقاومت تلاش کردند که این روزها برای مردم کشورمان رقم نخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha