کد خبر 232671
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

نماینده جنبش جهاد اسلامی مطرح کرد؛

تنها ایران در مقاومت فلسطین ما را همراهی کرد

تنها ایران در مقاومت فلسطین ما را همراهی کرد

نماینده جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهد و فقط ایران در این مقاومت ما را همراهی کرد و مقابل استکبار ایستاد، گفت: سردار سلیمانی یکی از افرادی بود که برابر این استکبار و توحش ایستاد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، ناصر ابوشریف؛ نماینده جنبش جهاد اسلامی در آئین «به وقت عاشقی۱:۲۰» گفت: آیا ما و مردم غزه مستحق این همه ویرانی و نابودی بودیم؟ استقامت از نظر من یک وظیفه است. اسلام همان ایمان و استقامت می‌باشد. همواره باید از شر و شرارت جلوگیری کرد. همواره باید امر به معروف و نهی از منکر کرد. ما مامور به استقامت و مقاومت هستیم. اگر بشر این کارها را انجام ندهد، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی افزود: در قرآن سوره‌ای به نام «بروج» داریم. بسیاری از افراد سوختند و به شهادت رسیدند و همه این دردها را برای اسلام تحمل کردند. اگر کسی می‌خواهد پیروز شود باید سختی‌ها را تحمل کند. این همان اوج ارزش‌های اخلاقی و انسانی است که هر جانفشانی را در را اسلام انجام دهیم. بهترین مثال، امام حسین علیه السلام است. همه خانواده و صحابه‌اش شهید شدند اما شکست نخورد و پیروزی به دست آورد. نشانه این پیروزی هم این است که هنوز پرچم امام حسین بالا است و به آن افتخار می‌کنیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی بیان کرد: بسیاری از مردم غزه شهید شدند و غزه خرابی‌ها و ویرانی‌های بسیاری را به خود دید، آیا مستحق چنین اتفاق بود؟ دنیا فهمید ماهیت اصلی اتحادیه‌ها و حکومت های جهان چیست و چه اهداف ضدبشری دارند. همانگونه که دنیا الان پر از ظلم شده است، ما منتظر ظهور حضرت مهدی(عج) هستیم تا عدالت را برقرار کند. فلسطین ماهیت ارزش‌هایی که بر نظام‌های جهانی حاکم بود و به‌عنوان ارزش‌های انسانی شناخته می‌شد. 

وی ادامه داد: ما ددمنشی را شاهد بود که برابر دوربین‌های جهانی به نمایش گذاشته شده بود. آمریکا همواره به بهانه‌های مختلف آماده ایجاد شورش بودند تا جنگ‌های داخلی راه بیاندازند. آنها هیچ اعتقادی به حرف‌های خودشان ندارند و برای حقوق بشری هیچ کاری نمی‌کنند.

ابوشریف همچنین گفت: الان در غزه ۳۲ هزار نفر شهید و مفقود داریم که دوسوم آنها زنان و کودکان بودند. چرا این‌ها از این زنان و کودکان دفاع نمی‌کنند و حرفی نمی‌زنند؟ تمام آمار در دبستان سران فقنه‌گر دولت‌های مستکبر است اما هیچ کاری نمی‌کنند و از طرفی داعیه حقوق بشری را سر می‌دهند. اما به رغم همه این‌ها مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهد و فقط ایران در این مقاومت همراهی کرد و در مقابل استکبار ایستاد. سردار سلیمانی یکی از افرادی بود که دربرابر این استکبار و توحش ایستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha