کد خبر 232664
۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

درخواست حماس برای انجام تحقیق بین‌المللی درباره اعدام‌های میدانی در غزه

درخواست حماس برای انجام تحقیق بین‌المللی درباره اعدام‌های میدانی در غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خواستار انجام تحقیق بین‌المللی درخصوص اعدام‌های میدانی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ جنبش حماس اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه دست‌کم ۱۳۷ مورد اعدام توسط رژیم صهیونیستی ثبت شده‌است.

براساس گزارش روسیا الیوم، جنبش حماس خواستار تشکیل تیم‌های بین‌المللی برای انجام تحقیقات درخصوص جنایت‌های رژیم اشغالگر و اعدام‌های میدانی در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی شد.  

در همین راستا، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، مدارک و شواهدی وجود دارند که نشان می‌دهند ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت‌ اعدام‌های میدانی در حق بیش از ۱۳۷ غیرنظامی فلسطینی در شهر غزه و شمال این باریکه شده‌است.

در این بیانیه همچنین آمده‌است، ارتش رژیم صهیونیستی چاله‌های بزرگی را حفر کرده و ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی را زنده در آنها قرار داده و سپس از طریق اصابت مستقیم گلوله آنها را اعدام و سپس با بولدوزرها آنها را دفن کرده‌است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که در حال حاضر از حادثه توصیف شده اطلاع ندارد و برای ارائه تصویر واضح‌تر به جزئیات بیشتری نیاز دارد.

در هفتاد و نهمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه تلفات سنگین ارتش اشغالگر در نبرد زمینی و حملات و بمباران شدید نقاط مختلف غزه توسط صهیونیست‌ها ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha