کد خبر 232618
۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶

در تالار وحدت برگزار شد؛

«سینما حقیقت» در ایستگاه پایانی

«سینما حقیقت» در ایستگاه پایانی

هفدهمین دوره از جشنواره مستند سینمای ایران «سینما حقیقت» با حضور جمعی از مدیران و مستندسازان در تالار وحدت آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» امشب دوم دی ماه با حضور جمعی از مستندسازان در تالار وحدت برگزار شد.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، مجتبی امینی دبیر جشنواره فیلم فجر، علی دهکردی مدیرعامل خانه سینما، مهدی آذرپندار رییس انجمن سینمای جوانان و ... از جمله مهمانان این مراسم هستند.

این مراسم دقایقی پیش با نوای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در ابتدای مراسم قطعه ای به رهبری بهزاد عبدی و با همراهی ارکستر موسیقی نواخته شد که در پس زمینه آن تصاویری از کودکان غزه را نمایش می داد.
در پایان این قطعه با بیان اینکه «اینجا چراغی روشن است» از همه قربانیان غزه و کودکانی که در خاک آرمیده اند و مادران یاد شد.

در ادامه محمد حمیدی‌مقدم دبیر جشنواره از یادبودی که برای قربانیان غزه برگزار شد تشکر و بیان کرد: روزهای سختی را به دلیل شدت کار پشت سر گذاشتیم. گروه بیشماری از مشاوران با ما همکاری کردند. از داورهایی که فیلم های متفاوت و رنگین این دوره از جشنواره را انتخاب کردند و از هیات های داوری که ما را یاری کردند، ممنونم.

وی اضافه کرد: جیمز لانگلی که یکی از فیلم های مهم درباره غزه را ساخته است و قبول کرد تا در این جشنواره کمک کند، مهرداد اسکویی فیلمساز خوب، رضا میرکریمی فیلمساز مطرح و … از دیگر داورانی که همراه ما بودند، تشکر می‌کنم. امسال در جشنواره شاهد رقابت نسل‌های مختلف و درخشش جوانان بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha