کد خبر 232590
۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

تاکید مقام ارشد حزب‌الله بر هماهنگی مقاومت لبنان و فلسطین

تاکید مقام ارشد حزب‌الله بر هماهنگی مقاومت لبنان و فلسطین

یک عضو حزب‌الله می‌گوید مقاومت فلسطین، بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» به حزب‌الله گفته ایجاد جنگ فراگیر در مرزهای شمالی، جنگ غزه را متوقف نخواهد کرد و درگیری تنها زمانی به پایان می‌رسد که نیروهای اسرائیلی در غزه شکست بخورند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، «نواف الموسوی» مسئول حوزه منابع و مرزها در حزب‌الله لبنان، شامگاه جمعه، جزئیاتی جدید از تبادل اطلاعات میان حزب‌الله لبنان و نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کرد.

الموسوی که با شبکه «المنار» مصاحبه می‌کرد، گفت بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در تاریخ هفتم ماه اکتبر (پانزدهم مهر ماه) حزب‌الله با نیروهای مقاومت فلسطین تماس تلفنی برقرار کرده و از آن‌ها درباره آغاز جنگ فراگیر با نیروهای رژیم صهیونیستی سؤال کرده است.

به گفته این مقام مقاومت اسلامی لبنان، حزب‌الله این پرسش را مطرح کرده است که اگر جنگی فراگیر در مرزهای شمالی به راه بیندازد، آیا حملات علیه غزه متوقف خواهد شد یا خیر.

الموسوی در ادامه اضافه می‌کند که نیروهای مقاومت فلسطین در پاسخ گفته‌اند: «نه، جنگ در غزه متوقف نخواهد شد مگر با از پا درآوردن نیروهای اسرائیلی در غزه».

مقاومت اسلامی لبنان همزمان با آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پایگاه‌ها و مقرهای ارتش اسرائیل را در طول مرزهای شمالی فلسطین هدف حمله قرار داده است.

به دنبال حملات حزب‌الله، ده‌ها پایگاه و مقر اسرائیلی خسارت دیده‌اند و تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی از پا درآمده‌اند، اما طبق اعلام حزب‌الله، رژیم صهیونیستی از علنی کردن آمار واقعی خودداری می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha