کد خبر 232572
۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

صدور رای قطعی پرونده شهردار سابق گرگان

صدور رای قطعی پرونده شهردار سابق گرگان

رئیس کل دادگستری گلستان از صدور رای قطعی پرونده شهردار سابق گرگان در دادگاه تجدیدنظر استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حیدر آسیابی گفت: دادگاه بر اساس شواهد ، مدارک و مستندات ، شهردار سابق گرگان را تحت عناوین اتهامی  اختلاس و  ارتشا، مجرم شناخت و   بر اساس تبصره ماده 36 قانون مجازات اسلامی ، رای پرونده، رسانه ای می شود.

آسیابی افزود: طبق حکم قطعی ، شهردار سابق گرگان به علت ارتکاب جرم ارتشا (دریافت رشوه) به پنج سال حبس و بابت اختلاس به چهار سال و  شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

سال گذشته دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان موفق به شناسایی و دستگیری اعضای شبکه فساد مالی در شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان شد که در این راستا مدیر ارشد مدیریت شهری، دو عضو شورای اسلامی شهر گرگان، چند تن از کارکنان شهرداری به همراه تعدادی کارچاق‌کن و پیمانکار شناسایی و به اتهام تخلفات و جرائم مالی دستگیر شدند.

در این راستا کیفرخواست این پرونده ۱۰ اردیبهشت ماه امسال توسط دادستان عمومی و انقلاب گرگان به دادگاه ارسال و نخستین جلسه رسیدگی به این پرونده نیز در تاریخ ۲۰ خردادماه برگزار شد.

گفتنی است، شناسایی و دستگیری متهمان باعث جایگزین شدن دو عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر گرگان به جای اعضای دستگیر شده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha