کد خبر 232539
۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید به «حیات» خبر داد؛

حمایت بنیاد شهید از پایان‌نامه ها و رساله‌های دکتری با محوریت ایثار و شهادت + فیلم

حمایت بنیاد شهید از پایان‌نامه ها و رساله‌های دکتری با محوریت ایثار و شهادت + فیلم

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اقدامات ما در دفتر مطالعات، حمایت از پایان نامه ها و رساله های دکتری با محوریت ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ حجت‌الاسلام حامد قوام در گفتگو با حیات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اقدامات دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران چیست؟ گفت: در دفتر مطالعات و پژوهش ها در کارهای پژوهشی بنیاد، امور مختلفی پیگیری می شود.

پژوهشگران شاهد و ایثارگر در باشگاه گرد هم آمدند

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در تشریح این اقدامات گفت: یکی از کارها و اقدامات مهمی که در دفتر مطالعات انجام شده، تاسیس باشگاه پژوهشگران شاهد و ایثارگر بود که به تازگی انجام گرفت.

حجت الاسلام قوام افزود: یکی دیگر از کارهای مهمی که در این دفتر انجام شد، تشکیل شورای عالی پژوهش بنیاد بود که امور مختلف پژوهشی بنیاد را مورد پیگیری قرار می دهد و سیاست گذاری امر پژوهشی بنیاد در آن انجام می گیرد. همچنین ما طرح های مصوبی که در بخش های مختلف بنیاد تصویب می شود و مورد نیاز سازمان هست را از طریق همکاری با مراکز علمی و پژوهشی، مورد تحقیق و پژوهش قرار می دهیم.

همکاری دفتر مطالعات با دانشگاه ها و حوزه های علمیه

مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی دیگر از اقدامات ما در دفتر مطالعات، حمایت از پایان نامه های ارشد و رساله های دکتری است که در موضوعات مرتبط با نیازهای خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین ترویج امر ایثار و شهادت تالیف می شود و ما از این طریق هم با دانشگاه ها و حوزه های علمیه همکاری های خوبی را داریم تا بتوانیم از این آثار حمایت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha